dr.elich Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Witam, czy ktoś spotkał się z taką modyfikacją? Miało by to na celu dostarczenie do dolotu zimnego powietrza, a nie z komory silnika jak to jest w Foresterze rozwiązane. Chodzi o takie coś: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Lisiak Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Planuje to zastosować w wannie. Dziś dojedzie ten wlot. Obawiam się jednak że potrzebna będzie rzeźba grubsza bo chłodnica będzie przeszkadzać. Sam jestem ciekaw Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urwis Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Jak bardzo modzone macie silniki, żeby nad czymś takim się zastanawiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Zapytaj Subarego, chyba ma cos takiego zrobionego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Zapytam, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Zrobiłem taką modyfikację. Trochę na wariata, bo wcześniej trafiłem tylko na jedną fotę gdzieś z Ameryki, choć wydaje mi się bardzo sensowna. Tyle, co sam mogłem zmierzyć, to temperatura powietrza na dolocie jest niższa o stopień, może dwa niż przed modyfikacją. Było przy tym trochę rzeźbienia, ale do ogarnięcia. Spawacz plastików poprawił mi kawałek wlotu, tam gdzie w WRX jest mocowanie chłodnicy. Usunąłem też tłumik szmerów. Prawda wyjdzie na jaw, gdy wybiorę się do Poznania i tam wszystko zostanie sprawdzone, zmierzone i skorygowane. Może w drugiej połowie marca... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 O super. Miałem się do Ciebie odezwać. Mógłbyś wrzucić fotki bardziej szczegółowe krytycznych miejsc? Rozumiem, że to spadek temp w spoczynku i przy obecnych temp. na zewnątrz? Tłumik szmerów usunąłeś celem poprawy "akustyki" czy z innych powodów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urwis Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Serio myślicie, że inżynierowie z Subaru nie pomyśleli o zastosowaniu takiego, gotowego już, rozwiązania? Podejrzewam, że gra niewarta świeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Myślę, że w Forku rozwiązano to w taki właśnie sposób, by auto nie zaciągnęło wody/błota w terenie. Mój w wodzie nie brodzi,więc po co mi taki kompromis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Pomiary temperatury nie były zbyt dokładne, zrobione w kwietniu po założeniu wlotu. Prawda wyjdzie na jaw po wizycie w Poznaniu. Jeśli chodzi o niebezpieczeństwo zaciągnięcia wody, to obecne rozwiązanie jest bezpieczniejsze. W oryginale wlot "patrzy" w dół akurat na dziurę w osłonach silnika i wjeżdżając w wodę można tam zrobić fontannę. Teraz trzeba przelać wodę przez maskę, aby coś zaciągnąć. Tłumik szmerów usunięty po podpatrzeniu tego rozwiązania : http://subaru.nie-ASO.pl/pl/oferta/uklad_dolotowy.php Jak widać na zdjęciach, musiałem trochę dopasować przy zamku klapy, usunięto "garb" mocowania chłodnicy WRX, kawałek rury kosztował około 50 pln i trochę się nagimnastykowałem, aby dobrze tę rurę połączyć z kolankiem po tłumiku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 I jak - byłeś na hamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 @Subary jak wrażenia z modyfikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się