Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem Subaru Forester 2,0 Xt 2014 automat


Maniek2604

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Odstawiłem tydzień temu auto do garażu bo musialem wyjechać. Przed wyjazdem doładowałem akumulator pojeździłem wszystko ok! Odpalał od razu nawet podczas silnych mrozów. Moja wizyta się przeciąga więc poprosiłem brata o odpalenie wczoraj i dupa. Napięcie jest ok akumulator ma rok i nic. Cos tam słychać że coś się dzieje i nie odpala?... Kontrolki i powitanie wszystko się świeci. Mieliście podobne problemy? Auto jest na gwarancji serwisowej do 10.2017.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Odstawiłem tydzień temu auto do garażu bo musialem wyjechać. Przed wyjazdem doładowałem akumulator pojeździłem wszystko ok! Odpalał od razu nawet podczas silnych mrozów. Moja wizyta się przeciąga więc poprosiłem brata o odpalenie wczoraj i dupa. Napięcie jest ok akumulator ma rok i nic. Cos tam słychać że coś się dzieje i nie odpala?... Kontrolki i powitanie wszystko się świeci. Mieliście podobne problemy? Auto jest na gwarancji serwisowej do 10.2017.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozdrawiam.

 

 Z banałów to hamulec wciśnięty podczas odpalania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak kilka razy. Akumulator jest jest za słaby. Bendix się podnosi ale rozrusznik nie ma siły przekręcić motoru. Podłącz ładowarkę i podładuj go. Albo użyj kabli rozruchowych od innego auta.Na bank odpali.

Napięcie może być okej bez obciążenia ale ale akumulator nie ma prądu. Napięcie najlepiej sprawdzić kiedy rozrusznik kręci, wtedy widzisz spadek napięcia. Najlepiej pokazuje to miernik analogowy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój akumulator został wymieniony na gwarancji, pojazd taki sam, objawy bardzo podobne - opisywane na The Forum nie jeden raz, fabrycznie montowane akumulatory - DRAMAT!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O starych akumulatorach nic złego nie napiszę = wytrzymywały PANASONICi spokojnie po 10 lat bez garażowania; obecnie pojawiły się oszczędności lub błędy konstrukcyjne - pozostaje tylko pytanie czy po stronie auta czy akumulatora...

 

Opisywane problemy z odpalaniem są klasyczne dla padającego aku.

Niekręci tylko "cyka" "tyrka" i wariują styczniki...

Nie męcz siebie i auta, bo upali się coś z elektroniki = wymieniaj i nie ładuj.

 

Całą "pracę domową" masz odrobioną w tym wątku:

https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/77357-subaru-forester-25-xt-2005-us-jaki-akumulator-zakupic/?hl=%2Bjaki+%2Bakumulator+%2Bforester

 

Edytowane przez 4444
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

akumulator byl uszkodzony niestety varta... prawdopodobnie zwarcie na celi...zwrocony na gwarancji czekam na odbior nowego bo zastepczych nie daja... zreszta jeszcze nie wrocilem i nie ma cisnienia. Dam znac jak bezdzie ok. Narazie duze dzieki za przydatne informacje bo dopiero sie ucze tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...