Mateusz Drobniak Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Witam , jestem swiezym posiadaczem Subaru impreza WRX 2004 po malych przerobkach, i mialbym pare pytan. mianowicie: - zna ktos jakiegos dobrego mechanika w okolicach Czestochowy, - gdzie jakie klocki/tarcze dodaje zdjecia moich lichych tarcz i zaciskow, nawet nie wiem co to za zacisku bo widzialem ze wiekszosci modeli sa inne. Edytowane 5 Września 2016 przez Mateusz Drobniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 To jest oczywiście tył tak???? To sa zaciski 1 tłoczkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 To chyba ameryka , powinien mieć normalnie przód czterotłok z tyłu 2 tłok ,na zdjęciu jest jednotłoczek na tarczo bębnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Jak USA to przod jest 2-tłok a tył 1-tłok tylko EU miały fabrycznie przod 4-tłoka i tył 2-tłoka Wiec kolega ma tył na 1-tłoczkowym zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Drobniak Opublikowano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Czyli co polecicie , najlepiej zmienic tarcze i zaciski na 4 i 2 tlokowe ? czy bedzie spoko na tych bo ja to zielony jeszcze, jak spoko to doradzilibyscie jakies klocki do tego i tarcze moze Edytowane 5 Września 2016 przez Mateusz Drobniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Wszystko zależy od Twojego funduszu... Jeśli preferujesz dynamiczną jazde po mieście to 4 tłok z WRX EU i 2 tłok z WRX EU z dobrą tarczą i klockiem Ci spokojnie starczą MONTAŻ: Przód jest P&P, wiadomo zestaw: Tarcza + Klocek + Zacisk.Tył jest bardziej skomplikowany i masz 2 wyjścia: albo adapter pod zaciski albo całe zwrotnice wsadzisz z zaciskami, tarczami, bębnami, klockami z WRX EU. Jeśli lubisz coś więcej poszaleć to złote brembo z STI to minimum:MONTAŻ: Przód jest tak samo P&P do zwrotnicy, wiadomo : Tarcza + klocek + zacisk.Tył trudniejszy i jest kilka rozwiązań:1. kompletne zwrotnice sti z tarcza klockiem zaciskiem itp itd (możliwe że w pieście będzie inny wieloklin do półosi więc trzeba by zrobić hybdrydową półoś)2. Twoje zwrotnice plus adapter i specjalne tarcze ze średnicą 316mm ale małym bębnem3. zwrotnice WRX EU z zaciskami STI plus tarcze 316mm z małym bębnem4. zwrotnice WRX EU z tarczami kotwicznymi z STI. wtedy masz zacisk sti i tarczo bębny sti (316mm) ||Na Twoim miejscu dorwałbym przód brembo a na tył zwrotnice z zaciskami WRX eu i powineneś być zadowolony 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Drobniak Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) na przod brembo , tyl wrx eu, z tarczami wszystko to z 5-6tys minimum musze miec,i do tego ciezko znalesc, ebay pl/de puste, na allegro po sztuce, zrobie tak jak mowisz, ale poki co do tych amerykanskich macie moze cos do polecenia tarcze/klocki ? Edytowane 6 Września 2016 przez Mateusz Drobniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Mateusz jeżeli chcesz to ja mam kompletne nowe hamulce z WRXa z 2009 roku, tarcze Brembo + klocki Ori bo zamieniam na 6-tłoczek z Porsche NIe stety ja też się trochę zdziwiłem, że wersję USA maja słabszy hebel niż EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 W wrx 2009 też miałem z tyłu 1 tłok z tarczą 28parę mm, a wersja EU na 100%. Co było oryginalnie z przodu nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Podobnie jest z zawieszeniem, wersja USA jest sporo wyższa w serii, amortyzatory też są inne niż w EU. U mnie nawet po Eibachach -30 od sti nie usiadła dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Drobniak Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 A zaciski z sti 09/10 dobre/lepsze od tych brembo zlotych ze starszej wersji? i czy duzo majstrowania zeby to wlozyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 to tylko kolor, ale ze czarne nowsze,wiec mniej dojechane. przody p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Przednie są takie same , złote też mają po 2 odpowietrzniki , tylne są inne i nie jest tak łatwo założyć jak złote zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Drobniak Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) czyli na przod normalnie, a tyl trzeba cos porobic zeby zalozyc, duzo ? i drugie pytanko, jak ze swapem przodnich zaciskow od porshe 6 tloczek i jaki koszt tarcz Edytowane 13 Września 2016 przez Mateusz Drobniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Potrzeba specjalny adapter który kosztuje sporo coś ok 300$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Tarcz niema trzeba dorabiać. Jak wezmiesz zacisk 17z to możesz wrzucić to na tarcze 330 z sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Drobniak Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 to te z porsche co znalazlem to 18z niestety wiec raczej nie wejdzie a koles mi pisze ze pasuje i ze bez adaptera dziwna sprawa, wiec najlepiej te z sti co wrzucilem, tylko jak z tym tylem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Zalezy jakiej tarczy użyjesz,adapter chodziło o tył dla kolegi chyba. Zacisk 18z też można użyć, dorabiasz dzwony i używasz tarczy np. z insignia opc. Podaj link do tych zacisków na Pw. Edytowane 13 Września 2016 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion64 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 adapter tyl do wrx 2004 z tarcza 290 ??? też trzeba??? tak pytam bo mam w pudelku cały zestaw i czeka na zmiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Żeby zamontować złote zaciski z tyłu trzeba adapter za 250 zł , jak czarne to adapter za 300$ Zaciski z porsche trzeba przerobić otwory tz zaspawać i wywiercić nowe i nagwintować , dorobić dzwon i tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Drobniak Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 oo Panie to teraz pokrzyzowales wszystkie plany haha, tak wiec najlepiej przod czarne/zlote sti, a tyl zlote sti albo od WRX EU, najlepiej zadowolajaco i troszke tanszym kosztem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Jeśli masz jedno tłoczek z tyłu to musisz założyć adaptery do złotych brembo ,czarnych sti,i nawe do 2tłoczeka z eu wrx. o takie coś z takim czymś http://www.olx.pl/oferta/adaptery-zaciskow-tylnych-subaru-impreza-gt-wrx-sti-CID5-ID6FodJ.html#8b9b6966ff Edytowane 13 Września 2016 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion64 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 do zwykłego 2 tloka tez?? chyba tylko do roku 2000 trzeba bylo ze wzgledu na tarcze 266 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się