Mateusz Drobniak Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 a tarcze do tych tylnich czarncyh STI wchodza do wrx? czy maja wiekszy beben i lipa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Złote z sti tarcze też nie pasują tak prosto do wrx Jest większy bęben. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Jeśli chodzi Ci o przód na sprawdzonym zestawie to u mnie było: - 6 tłoki brembo Z18 z porsze, otwory zostały rozwiercone i wsadzone tuleje mimo środowe z grzybkiem centrujacym zacisk pod tarcze. - tarcze z ML 500 345x32(lub 34), otwór centrujacy został rozwiercony i dorobiony pierścień centrujacy pod tarcze oraz od razu pod felgi, oczywiście został dorobiony roztaw 5x100. Taki zestaw wchodził z bardzo małym luzem na 17 cali. Felga to chyba była OZ superturismo gt. Co do tylu to polecam Ci dorwać zwrotnice z wrx wtedy żadne adaptery nie będą potrzebne i założyć hamulec wrx. Może dorwiesz gdzieś taki zestaw cały za fajna kasę. Pozdrawiam - Krzysztof Takie fotki jeszcze znalazłem Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Masz zdjecia wymiary tych tulejek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Mam podeślę więcej fotek później. Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Ja z moich doświadczeń z hamulcami w jeździe po zwykłych drogach to mogę nudno i antymodowo dodać, że trudno mi ewidentnie dostrzec różnicę i nie byłby to już chyba mój priorytet do modów. Najbardziej poczułem jak założyłem w wrx z tyłu czarne sti zamiast ori 1 tłoczka (mniej nurkuje). Jak nie zwolnię tam gdzie chciałem, to prawie zawsze jest moja wina czyli prędkość albo źle kręcona kierownica. ABS szybko łapie. Na drodze, seryjne hamowanie albo lewą nogą też jest dosyć rzadko, gór nie mam pod nosem na co dzień, to się fadingiem był nie przejmował. A te większe tarcze i tak lecą szybko))). Jak piszesz, że subarak to Twój nowy nabytek, to zrobiłbym z parę tys. km na mokrym i suchym na spokojnie, żeby wiedzieć co Ci przeszkadza. U mnie jazda szkoleniowa 1 na 1 zmieniła moje zdanie o niezbędnych dodatkowych wymogach sprzętowych! Ale i tak parę zrobiłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Wątpię że poczułeś dużą różnicę po wymianie tylnych hamulców ,przód jest dużo ważniejszy,chyba że miałeś wcześniej zaniedbane te hamulce z tyłu.Jak zamontowałeś czarne sti z tylu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Przód miałem zawsze trochę większy od ori. Potem dołożyłem tył. Montaż tyłu właściwie P&P na tarczy DBA z inną średnicą bębna i po lekkim przygięciu /docięciu tarczy kotwicznej. Żadnych adapterków, itd./ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 dawaj fotke tego tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Tak jest panie generale! Już lecę odkręcać koło i do kanału pstrykać fotki . Sorry, ale nie mam zdjęć. Trzeba kupić tarcze do STI z bębnem do wrx (na 170 mm, a nie 190 mm), czyli jeśli dobrze odnalazłem numer, to np. takie: DBA42657SL (lewa)DBA42657SR (prawa) Piszę o montażu do wrx gh. Nie wiem jak z wcześniejszymi rocznikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 A w wrx gh wszystko jasne ,o tarczy wiem,ale myślałem ze zasisk wsadziłeś do gd. I nie generale ,bo nic niekazałem to była prośba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Drobniak Opublikowano 1 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Siemanko, dzieki wszystkim za pomoc , dzis sie wkoncu zabralem i mialem mozliwosci i pierwsza zabawa w mechanika sie udala prawie bez problemowo Wyglada to tak. Na wysokosc weszlo ze sporym luzem, a na glebokosc to przy przodzie felgi miejscami 2-3mm ^^. A teraz w planach tyl moglbyscie mi rozpisac jesli bylibyscie jeszcze tak mili ,te mozliwosci zrobienia tylu zlote brembo w wrx ? tak od najlepszych opcji do najgorszym z mniej wiecej kosztami i poziomem robocizny ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 i Jak z hamowaniem, szybko się możesz zatrzymać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Drobniak Opublikowano 23 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 w porownaniu z tym co bylo , bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Panowie ze się wtrącę . Jakie tarcze byście polecili na tył do forka xt 06 ? Dwutlok i adaptery lezą w garażu wiec może bym wkoncu to ustrojstwo założył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się