Skocz do zawartości

Subaru Impreza WRX klocki/tarcze/zaciski/pomoc


Mateusz Drobniak

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi Ci o przód na sprawdzonym zestawie to u mnie było:

 

- 6 tłoki brembo Z18 z porsze, otwory zostały rozwiercone i wsadzone tuleje mimo środowe z grzybkiem centrujacym zacisk pod tarcze.

 

- tarcze z ML 500 345x32(lub 34), otwór centrujacy został rozwiercony i dorobiony pierścień centrujacy pod tarcze oraz od razu pod felgi, oczywiście został dorobiony roztaw 5x100.

 

Taki zestaw wchodził z bardzo małym luzem na 17 cali. Felga to chyba była OZ superturismo gt.

 

Co do tylu to polecam Ci dorwać zwrotnice z wrx wtedy żadne adaptery nie będą potrzebne i założyć hamulec wrx. Może dorwiesz gdzieś taki zestaw cały za fajna kasę.

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Takie fotki jeszcze znalazłem :)

 

post-9576-1473932854,2242_thumb.jpg

post-9576-1473932866,1083_thumb.jpg

post-9576-1473932873,0113_thumb.jpg

post-9576-1473932881,3397_thumb.jpg

 

Pozdrawiam - Krzysztof ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z moich doświadczeń z hamulcami w jeździe po zwykłych drogach to mogę nudno i antymodowo dodać, że trudno mi ewidentnie dostrzec różnicę i nie byłby to już chyba mój priorytet do modów. Najbardziej poczułem jak założyłem w wrx z tyłu czarne sti zamiast ori 1 tłoczka (mniej nurkuje). Jak nie zwolnię tam gdzie chciałem, to prawie zawsze jest moja wina czyli prędkość albo źle kręcona kierownica. ABS szybko łapie. Na drodze, seryjne hamowanie albo lewą nogą  też jest dosyć rzadko, gór nie mam pod nosem na co dzień, to się fadingiem był nie przejmował. A te większe tarcze i tak lecą szybko))).

 

Jak piszesz, że subarak to Twój nowy nabytek, to zrobiłbym z parę tys. km na mokrym i suchym na spokojnie, żeby wiedzieć co Ci przeszkadza. U mnie jazda szkoleniowa 1 na 1 zmieniła moje zdanie o niezbędnych dodatkowych wymogach sprzętowych! Ale i tak parę zrobiłem :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię że poczułeś dużą różnicę po wymianie tylnych hamulców ,przód jest dużo ważniejszy,chyba że miałeś wcześniej zaniedbane te hamulce z tyłu.Jak zamontowałeś czarne sti z tylu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest panie generale! Już lecę odkręcać koło i do kanału pstrykać fotki ;) .

 

Sorry, ale nie mam zdjęć. Trzeba kupić tarcze do STI z bębnem do wrx (na 170 mm, a nie 190 mm), czyli jeśli dobrze odnalazłem numer, to np. takie:

DBA42657SL (lewa)
DBA42657SR (prawa)

 

Piszę o montażu do wrx gh. Nie wiem jak z wcześniejszymi rocznikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemanko, dzieki wszystkim za pomoc , dzis sie wkoncu zabralem i mialem mozliwosci i pierwsza zabawa w mechanika sie udala prawie bez problemowo :)

 

14542898_1195192337206553_1969161861_n.j

 

14556128_1195192307206556_829019849_n.jp

 

14527380_1195192323873221_1778437440_n.j

 

Wyglada to tak. Na wysokosc weszlo ze sporym luzem, a na glebokosc to przy przodzie felgi miejscami 2-3mm ^^.

A teraz w planach tyl moglbyscie mi rozpisac jesli bylibyscie jeszcze tak mili ,te mozliwosci zrobienia tylu zlote brembo w wrx ? tak od najlepszych opcji do najgorszym z mniej wiecej kosztami i poziomem robocizny ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...