leonard17 Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Nie wiem czy to normalne i się niepokoję bo przy ruszaniu z miejsca szczególnie rano na zimnym silniku z okolic skrzyni lub przedniego napędu słychać takie klik klik , początkowo myślałem że to przegub, to tak jakby w skrzyni się coś przełączało, ktoś ma jakieś sugestie lub doświadczenia w tej kwestii? OBK 2005 2.5 automat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 (edited) Ja tak miałem, w moim przypadku okazało się że łączniki stabilizatora były do wymiany. Edited August 12, 2016 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonard17 Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 nie ten trop chyba, jestem bardziej pewny ze te kliki pochodzą ze skrzyni, dziś zauważyłem że na rozgrzanym silniku też klik się pojawił w momencie kiedy ruszyłem z miejsca i było to w chwili przeskoczenia z pierwszego "biegu" na drugi podczas jazdy na wprost, klik pojawił się też na postoju jak zmieniałem z P na R Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Auto na podnośnik i dokładnie sprawdź skąd te dźwięki dochodzą, tak raczej będzie ciężko cokolwiek wskazać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stozek Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Sprawdź przeguby przy skrzyni. Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonard17 Posted August 22, 2016 Author Share Posted August 22, 2016 Sprawdź przeguby przy skrzyni. Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka jak wyglądają przeguby wewnętrzne (przy skrzyni) w automacie? czy są to zupełnie inne przeguby jak w skrzyni manualnej czy podobne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonard17 Posted December 15, 2016 Author Share Posted December 15, 2016 przyczyną okazał się prawy przedni przegub zewnętrzny, ale te kliki jeszcze gdzieś występują co prawda 80% klików zniknęło po wymianie tego przegubu ale myslę ze jeszcze któryś już zaczyna niedomagać a jest ich przecież w sumie 4 zew. i 4 wew. razem 8 jak się nie mylę Ja tak miałem, w moim przypadku okazało się że łączniki stabilizatora były do wymiany. łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora też już były do d.....więc też zostały wymienione i jedna tulei ta tylna przedniego wahacza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now