Gość BrT_deactivated Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Witam, mam pytanie, co może być przyczyna głośnej pracy tylnego mostu (im szybciej jedzie tym głośniej) w Imprezie 2.0gl z 96r. (skrzynia manualna) ?Nie wiem o co chodzi, łożyska w kołach nie są przyczyną więc to raczej wina napędu... Z góry dziękuje za pomoc;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 BrT, również gorąco witamy na forum :roll: A olej w tylnym dyfrze masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zimowe opony? Jak nie to, to olej w dyfrze ew. łożyska w dyfrze. Miałem kiedyś uszkodzone łożysko w dyfrze w Meziu W126. Wyło jak diabli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 BrT, jakbyś trochę w życiu pojeździł bigfiatem/polonezem to byś nie zwracał uwagi na takie niuanse :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 U mnie też niedawno wyło z tyłu (w imprezie GL) i też mi się wydawało że z tylnego mostu i też mechanik stwierdził że łozyska w kołach sa ok. Ale okazało się że - po wizycie u kolejnego mechanika - że to jednak łozysko, które po wymianie sprawiło że wyć przestało. Sprawdź jeszcze u innego mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BrT_deactivated Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 zimowe opony nie moga byc az tak glosne;] aha, jeszcze jedno, slychac przy skrecaniu inne halasy niz przy jezdzie na wprost (takie przerywane jakby) wiec to raczej problem z dyfem...a jak sprawdzic czy jest tam olej?? mam imprezke od niedawna-nie znam sie;p thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Przerywane huczenie w zakręcie to na łożysko z wyrąbaną bieżnią wygląda (łożysko koła). Olej można sprawdzić podnosząc auto na podnośniku albo wjechać na kanał (ale auto musi być prosto), odkręca się górną śrubę z tyłu dyfra i wsadza palec, poziom oleju powinien być w zasadzie na równi z krawędzią otworu. Nie odkręć dolnej, by nie wylać (o ile jeszcze coś tam masz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BrT_deactivated Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Rozumiem, ewentualnie jaki olej tam sie dolewa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Wedle instrukcji 75W/90 API GL-5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi