Jump to content

Global Platform


ursusraketa
 Share

Recommended Posts

Ciekawy komentarz pod artykułem

Cytuje: "Gdzie aspirowała? Jedyne miejsce w Subaru gdzie widać aspiracje do premium to ceny ustalane przez polskiego importera. No i może trochę na forum subaru, ale to równie specyficzne miejsce jak forum myapple "

 

 

:D

 

PzDr

Link to comment
Share on other sites

 

Mnie najbardziej zaskoczyło zmniejszenie wychylenia auta o 50 procent i sztywność do 100

 

W sensie, że tacy geniusze? :)

 

 

"Nowa płyta, która zadebiutuje pod koniec tego roku ma zapewniać większy komfort, wyższą precyzję prowadzenia, lepsze wyciszenie szumów pochodzących z układu jezdnego, eliminację drgań oraz wyższą sztywność. Progres w tej ostatniej dziedzinie ma wynosić od 70 do 100 proc."

 

tu akurat nie mam wątpliwości, że Subaru miało do odrobienia lekcje, co prawda moje doświadczenia to XV ale w kwestii sztywności szkieletu nadwozia wymagało to znaczącej poprawy

 

 

"Zupełną nowością będzie mocowanie tylnego stabilizatora bezpośrednio do nadwozia, co ma zmniejszyć wychylanie się auta na zakrętach o 50 proc."

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...