Skocz do zawartości

Global Platform


ursusraketa

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy komentarz pod artykułem

Cytuje: "Gdzie aspirowała? Jedyne miejsce w Subaru gdzie widać aspiracje do premium to ceny ustalane przez polskiego importera. No i może trochę na forum subaru, ale to równie specyficzne miejsce jak forum myapple "

 

 

:D

 

PzDr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mnie najbardziej zaskoczyło zmniejszenie wychylenia auta o 50 procent i sztywność do 100

 

W sensie, że tacy geniusze? :)

 

 

"Nowa płyta, która zadebiutuje pod koniec tego roku ma zapewniać większy komfort, wyższą precyzję prowadzenia, lepsze wyciszenie szumów pochodzących z układu jezdnego, eliminację drgań oraz wyższą sztywność. Progres w tej ostatniej dziedzinie ma wynosić od 70 do 100 proc."

 

tu akurat nie mam wątpliwości, że Subaru miało do odrobienia lekcje, co prawda moje doświadczenia to XV ale w kwestii sztywności szkieletu nadwozia wymagało to znaczącej poprawy

 

 

"Zupełną nowością będzie mocowanie tylnego stabilizatora bezpośrednio do nadwozia, co ma zmniejszyć wychylanie się auta na zakrętach o 50 proc."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...