ursusraketa Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) http://autokult.pl/27345,subaru-global-platform-nowa-globalna-platforma-dla-przyszlych-modeli-subaru#comments Co o tym sądzicie? Edytowane 14 Marca 2016 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Ciekawy komentarz pod artykułem Cytuje: "Gdzie aspirowała? Jedyne miejsce w Subaru gdzie widać aspiracje do premium to ceny ustalane przez polskiego importera. No i może trochę na forum subaru, ale to równie specyficzne miejsce jak forum myapple " PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Mnie najbardziej zaskoczyło zmniejszenie wychylenia auta o 50 procent i sztywność do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Nie. Nie mogę czytać komentarzy na portalach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Mnie najbardziej zaskoczyło zmniejszenie wychylenia auta o 50 procent i sztywność do 100 W sensie, że tacy geniusze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Mnie najbardziej zaskoczyło zmniejszenie wychylenia auta o 50 procent i sztywność do 100 W sensie, że tacy geniusze? "Nowa płyta, która zadebiutuje pod koniec tego roku ma zapewniać większy komfort, wyższą precyzję prowadzenia, lepsze wyciszenie szumów pochodzących z układu jezdnego, eliminację drgań oraz wyższą sztywność. Progres w tej ostatniej dziedzinie ma wynosić od 70 do 100 proc." tu akurat nie mam wątpliwości, że Subaru miało do odrobienia lekcje, co prawda moje doświadczenia to XV ale w kwestii sztywności szkieletu nadwozia wymagało to znaczącej poprawy "Zupełną nowością będzie mocowanie tylnego stabilizatora bezpośrednio do nadwozia, co ma zmniejszyć wychylanie się auta na zakrętach o 50 proc." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 W sensie, że jest tyle do poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się