Skocz do zawartości

Zakup Forestera


PeGie

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, ze moje aktualne auto wymiękło lub zrobi to na dniach zacząłem poszukiwania nowego samochodu. Jednym z nich jest Forester. Auto będzie służyło do pracy - jazda w terenie o nawierzchni zróżnicowanej :) - polne drogi, lasy, pola, miasto. Czyli właściwie wszystko. Z tego też powodu zakładam, że cena będzie na poziomie max 10000 - 14000 zł - po prostu szkoda mi dać więcej za auto w teren. Z tego co szukałem i czytałem wersja 2,0 benzyna 125KM będzie jak najbardziej odpowiednia dla mnie.

I teraz pytania do was :)

1. Ile realnie pali takie auto? Nie interesują mnie przejazdy za Tirem 400km 80 na godzinę i spalani 2,1l/100

2. Czy warto pchać się w ten model i rocznik?

3. Na co ewentualnie zwracać wagę przy zakupię oprócz oczywiści podstawowych spraw?

4. Czy ktoś znający się na tych autach byłby chętny przejechać się i pomóc w wyborze? (oczywiście odpłatnie)

 

A teraz kilka propozycji:

http://olx.pl/oferta/subaru-forester-2-0-benzyna-4wd-bezwypadkowy-sprowadzony-z-niemiec-serwisowany-CID5-IDdg1Xb.html#05ad8b4dc2

http://olx.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-lift-125-km-klima-100-sprawny-oplacony-CID5-IDd2TMX.html#05ad8b4dc2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup Forka NA, ewentualnie w Gazie.

Mój pali ok 10 L PB, 12 - 13 Gazu.

 

Samochód prosty, tani w częściach, niezawodny.

W terenie radzi sobie dobrze, tylko uważaj na rudą.

Nadkola tył, mocowania amortyzatorów tył.

 

Demonem prędkości to on nie jest, najcichszy w trasie też nie jest.

Będziesz Pan zadowolony :D

 

Co miałeś dotychczas ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demonem prędkości to on nie jest, najcichszy w trasie też nie jest.

Będziesz Pan zadowolony :D?

Potwierdzam to, co powyżej. :) Mam Forka 2003, 2.0 NA, manual, 125 km i demon to nie jest, ale do bezpiecznej jazdy wystarczy. Manuale o tej pojemności bez turbo mają reduktor, co powinno ci się przydać w terenie. W cenie 10-14k to szukałbym raczej dobrze zadbanej I generacji (oznaczenie SF) bo II generacja (SG) w tej cenie to będzie raczej szrot.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jakie proporcje będą pomiędzy jazdą teren / asfalt. Jak sporo po drogach gruntowych to szukaj samochodu z reduktorem. Niemniej musisz liczyć się z tym, że będziesz wąchał czarne spaliny wszelkiej maści tdi, którzy za punkt honoru stawiają objechanie auta z plejadami na masce → rozsądnie byłoby zakupić nieco szybsze auto 2.0 158kM lub 2.5 167 kM - zamiast standardowego 2.0 125 kM.

Jeżeli dasz radę bez reduktora to, jak kolega wyżej sugeruje 2.0 S-turbo powinno być fajnym wyborem, a 177 kM ułatwi płynne poruszanie się na czarnym. Kwestia trafienia zadbanego egzemplarza. Niektóre elementy serwisu mogą też być nieco wyższe ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...