PeGie Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Jako, ze moje aktualne auto wymiękło lub zrobi to na dniach zacząłem poszukiwania nowego samochodu. Jednym z nich jest Forester. Auto będzie służyło do pracy - jazda w terenie o nawierzchni zróżnicowanej - polne drogi, lasy, pola, miasto. Czyli właściwie wszystko. Z tego też powodu zakładam, że cena będzie na poziomie max 10000 - 14000 zł - po prostu szkoda mi dać więcej za auto w teren. Z tego co szukałem i czytałem wersja 2,0 benzyna 125KM będzie jak najbardziej odpowiednia dla mnie. I teraz pytania do was 1. Ile realnie pali takie auto? Nie interesują mnie przejazdy za Tirem 400km 80 na godzinę i spalani 2,1l/100 2. Czy warto pchać się w ten model i rocznik? 3. Na co ewentualnie zwracać wagę przy zakupię oprócz oczywiści podstawowych spraw? 4. Czy ktoś znający się na tych autach byłby chętny przejechać się i pomóc w wyborze? (oczywiście odpłatnie) A teraz kilka propozycji: http://olx.pl/oferta/subaru-forester-2-0-benzyna-4wd-bezwypadkowy-sprowadzony-z-niemiec-serwisowany-CID5-IDdg1Xb.html#05ad8b4dc2 http://olx.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-lift-125-km-klima-100-sprawny-oplacony-CID5-IDd2TMX.html#05ad8b4dc2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Obiło mi się o uszy, że ten silnik był nie do zdarcia ale jeżeli chodzi o dynamikę to na to bym nie liczył. Więcej nie będę gadał żeby nie wprowadzić w błąd, niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeGie Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Nie zależy mi na dynamice. Auto nie musi jechać szybko, ale ma jechać wszędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 ma jechać wszędzie To kup samuraja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeGie Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Pisząc "wszędzie" nie chodziło mi o jakiś ekstremalny offroad - zwykle są to pola i polne drogi, łąki, lasy, kopalnie, ale jest i asfalt, miasto, cywilizacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Kup Forka NA, ewentualnie w Gazie. Mój pali ok 10 L PB, 12 - 13 Gazu. Samochód prosty, tani w częściach, niezawodny. W terenie radzi sobie dobrze, tylko uważaj na rudą. Nadkola tył, mocowania amortyzatorów tył. Demonem prędkości to on nie jest, najcichszy w trasie też nie jest. Będziesz Pan zadowolony Co miałeś dotychczas ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komor Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Demonem prędkości to on nie jest, najcichszy w trasie też nie jest. Będziesz Pan zadowolony ? Potwierdzam to, co powyżej. Mam Forka 2003, 2.0 NA, manual, 125 km i demon to nie jest, ale do bezpiecznej jazdy wystarczy. Manuale o tej pojemności bez turbo mają reduktor, co powinno ci się przydać w terenie. W cenie 10-14k to szukałbym raczej dobrze zadbanej I generacji (oznaczenie SF) bo II generacja (SG) w tej cenie to będzie raczej szrot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Forester daje radę i tu i tam, również poleciłbym I gen z oznaczeniem S Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Zależy jakie proporcje będą pomiędzy jazdą teren / asfalt. Jak sporo po drogach gruntowych to szukaj samochodu z reduktorem. Niemniej musisz liczyć się z tym, że będziesz wąchał czarne spaliny wszelkiej maści tdi, którzy za punkt honoru stawiają objechanie auta z plejadami na masce → rozsądnie byłoby zakupić nieco szybsze auto 2.0 158kM lub 2.5 167 kM - zamiast standardowego 2.0 125 kM. Jeżeli dasz radę bez reduktora to, jak kolega wyżej sugeruje 2.0 S-turbo powinno być fajnym wyborem, a 177 kM ułatwi płynne poruszanie się na czarnym. Kwestia trafienia zadbanego egzemplarza. Niektóre elementy serwisu mogą też być nieco wyższe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komor Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Ile realnie pali takie auto? Masz cały wątek: Ile wam pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Daj znać jak już nabędziesz pojazd, ale potestuj, pooglądaj przed zakupem Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się