Pioo Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Witam, Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów dokonywał tytułowej naprawy? Chciałbym się podpytać z jakimi kosztami wiąże się powyższa usterka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunlop Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Ale miałeś/masz taką usterkę w 2.0 n/a, czy po przeczytaniu różnych rzeczy tylko pytasz hipotetycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 No właśnie nie podoba mi się, że przy wyższych obrotach widzę szary (para) dym z rury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Z gazem auto? Płyn ubywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Bez gazu, nie zauważłem ubytków płynów. Jakiś czas temu ktoś uzupełnił olej o litr za dużo i auto przejechało na tym ok 100km. Na zimnym płynu jest minimum, po rozgrzaniu silnika i przejechaniu ok 10 km płynu jest max - normalne są takie wahania? Edytowane 27 Lutego 2016 przez Pioo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Mnie też lekko martwi dym rury. A który płyn sprawdzić? Czy są jakieś granice brania oleju, których przekroczenie powinno wzmóc czujność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Mnie też lekko martwi dym rury. A który płyn sprawdzić? Czy są jakieś granice brania oleju, których przekroczenie powinno wzmóc czujność? W teorii 2.0 NA nie powinien brać oleju w ogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 No to niestety bierze. Czyli UPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 No to niestety bierze. Czyli UPG? Serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Był. Bo ogólnie zachowanie było dziwne, szczególnie niestabilność na niskich obrotach. Okazało się, że jakieś zwierzę zeżarło coś od podciśnienia. Z uszczelką podobno było wszystko ok. Ale jednak kopci i olej bierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Z uszczelką podobno było wszystko ok. Ale jednak kopci i olej bierze. Nie powinien kopcić, sugeruję poszukać innego fachowca. Co do problemu to może być to UPG ale mogą też być uszkodzone pierścienie na tłokach. To nie jest mój fach i nie chcę gdybać ale na pewno auto się kwalifikuje do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 W teorii 2.0 NA nie powinien brać oleju w ogóle każdy silnik jeśli jest fabrycznie złożony i jest ekstremalnie eksploatowany bierze olej, tylko w różnych ilościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się