Pioo Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Witam, Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów dokonywał tytułowej naprawy? Chciałbym się podpytać z jakimi kosztami wiąże się powyższa usterka. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunlop Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Ale miałeś/masz taką usterkę w 2.0 n/a, czy po przeczytaniu różnych rzeczy tylko pytasz hipotetycznie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioo Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 No właśnie nie podoba mi się, że przy wyższych obrotach widzę szary (para) dym z rury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soltys Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Z gazem auto? Płyn ubywa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioo Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 (edited) Bez gazu, nie zauważłem ubytków płynów. Jakiś czas temu ktoś uzupełnił olej o litr za dużo i auto przejechało na tym ok 100km. Na zimnym płynu jest minimum, po rozgrzaniu silnika i przejechaniu ok 10 km płynu jest max - normalne są takie wahania? Edited February 27, 2016 by Pioo Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-52 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Mnie też lekko martwi dym rury. A który płyn sprawdzić? Czy są jakieś granice brania oleju, których przekroczenie powinno wzmóc czujność? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioo Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 Mnie też lekko martwi dym rury. A który płyn sprawdzić? Czy są jakieś granice brania oleju, których przekroczenie powinno wzmóc czujność? W teorii 2.0 NA nie powinien brać oleju w ogóle Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-52 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 No to niestety bierze. Czyli UPG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioo Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 No to niestety bierze. Czyli UPG? Serwis Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-52 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Był. Bo ogólnie zachowanie było dziwne, szczególnie niestabilność na niskich obrotach. Okazało się, że jakieś zwierzę zeżarło coś od podciśnienia. Z uszczelką podobno było wszystko ok. Ale jednak kopci i olej bierze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioo Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 Z uszczelką podobno było wszystko ok. Ale jednak kopci i olej bierze. Nie powinien kopcić, sugeruję poszukać innego fachowca. Co do problemu to może być to UPG ale mogą też być uszkodzone pierścienie na tłokach. To nie jest mój fach i nie chcę gdybać ale na pewno auto się kwalifikuje do serwisu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markos007 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 W teorii 2.0 NA nie powinien brać oleju w ogóle każdy silnik jeśli jest fabrycznie złożony i jest ekstremalnie eksploatowany bierze olej, tylko w różnych ilościach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now