Mibars Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam! Stało się, niedawno sprawiłem sobie takie cacko: Zakupiony jako upgrade względem mojego starego, ale dzielnego CRXa, który jedna czasem wymaga podłubania, a czymś jeździć trzeba. No i przy pierwszym deszczu zakochałem się w stałym 4x4 Modelowo WRX. Nadwoziowo wagon (albo kombi jak kto woli). Rocznikowo "prawie 2005", bo jest rocznik 2004 rejestrowany w styczniu 2005. Udało się wyrwać go w naprawdę niezłym stanie i udokumentowaną historią, więc (odpukać) liczę na to, że nie będzie to worek bez dna - przynajmniej jeśli chodzi o naprawy bieżące Praktycznie seryjny, poza końcowym (ale montowany w ASO ), wlepami STI, (które pewnie znikną) i wskaźnikiem doładowania, tak więc ląduje sobie w tym dziale.... Ciekawe na jak długo Ten samochód jest tak odmienny od CRXa, że pewnie trochę przyjdzie mi się do niego przyzwyczaić i na nowo uczyć tym jeździć, gdy równo ciągną cztery koła, tak więc rady i sugestie mile wskazane! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Subaru VS Honda ten sam zestaw , ale inna konfiguracja . Subaru pewne prowadzenie i trochę nuda Honda napakowana mocą , co prawda traci walory na mokrym asfalcie. Natomiast plusem brak spadku mocy ze względu na jedną oś (duży fan z jazdy , no i silnik wolnossący 2.4). Co w subaru jednak niestety 4x4 powoduje duże straty. Niemniej jednak dwa fajne auta i nie widzę u siebie innego zestawiania jak to, no chyba że jeszcze może .... coś ze skrzydełkiem , natomiast innej marki Fajny zestaw, bezawaryjności. Edytowane 18 Lutego 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suselek17 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 NA fotce z CRX -em wygląda jakby CRX był pomniejszony☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 ładne felgi, do Buga pasują najbardziej!w graficie wyglądałyby obłędnie do Srebrnego nadwozia. Srebrny kolor można fajnie pomodzić życzę bezawaryjności. p.s. no i kolejny Hondziarz w szeregach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 ładne felgi, do Buga pasują najbardziej! Tylko, że to blob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 soorki, pomyłka, oczywiście chodzi mi o blooba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M o d e n A ™ Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Faajna subarynka tak jak mRoZiOo słusznie zauważył felgi robią robotę sam na takie zapoluje Mam w wolnossaku swoje subaru w podobnym setupie do Twojego ale jednak mimo to wciąż widzę ogromne różnice w samej stylistyce... WRX jest po prostu znacznie ciekawszy Pozdro i zadowolenia z autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 WRX jest po prostu znacznie ciekawszy I tak jest bardzo niepozorny, takie tam srebrne kombi.... Tylko tak jakoś dziwnie szybko się oddala Subaru pewne prowadzenie i trochę nuda Świetnie to ująłeś: Wagon prowadzi się nadspodziewanie.... spokojnie. Wciska w fotel kiedy trzeba, ale trzyma się jak przyklejony i zupełnie w nim prędkości nie czuć. Jest też cichszy od CRXa, przynajmniej w środku, w reksie można zapomnieć o słuchaniu radia czy rozmowie przy 140km/h, a tu trzeba stale na prędkościomierz patrzeć, bo chwila nieuwagi i na liczniku więcej, niż by wypadało Honda napakowana mocą , co prawda traci walory na mokrym asfalcie. Główny powód zakupu Subaru: Co deszczyk pokropi, to zabawa w Hondzie się kończy i byle służbówka w dieslu mnie objedzie, a tutaj nie ma różnicy jaki jest stan nawierzchni jednak niestety 4x4 powoduje duże straty Zadziwiło mnie to jak słabo ten samochód się "toczy", bardzo szybko wytraca prędkość na wybiegu do tego stopnia, że myślałem, że to hamulce trzymają. No, ale żadne koło się nie grzeje ponad normę.... NA fotce z CRX -em wygląda jakby CRX był pomniejszony☺ I muszę przestawić się do nowych gabarytów, ReXem wszędzie się wcisnę z jego 3.75m, a tutaj nagle tyłek po zaparkowaniu wystaje Na szczęście mam czujniki parkowania, a i kamerka cofania czeka już na montaż. Poza kamerką zaraz wyląduje też turbo timer, choć muszę jeszcze rozpracować jak zmusić go do współpracy z alarmem. A, właśnie. Alarm. Mam dwa różne piloty, te w kluczykach i taki oddzielny z trzema przyciskami. Czy to normalne, że kluczyki, ze świeżymi bateriami mają zasięg.... 2-3 metry? Ten drugi pilot też włącza i wyłącza alarm, ale ma 12V baterie i lepszy zasięg. Słysze też, że alarm inaczej cyka przekaźnikami jak użyje kluczyka, niż przy pilocie, ale można zamknąć jednym i otworzyć drugim. Ma ktoś pomysł co to jest? Wskazane odpowiedzi na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się