renegat Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Witam, ostanio borykam się z problemem sporadycznie wyskakującego checka P0171 i P0174, po podpięciu pod komputer widzę że korekty krótko terminowe na obu bankach na jałowym są +35% a długoterminowe ok 12%. Postanowiłem podmienić przepływomierz co się zmieniło to to że po odpaleniu krótko terminowe są na 0% ale telepie budą i obroty są za niskie coś tam się przestawią pod maską i po ok 2 minutach słychać pyk pod maską i korekty krótkoterminowe lecą znowu na 35% wtedy obroty się stabilizują i są ok. Sprawdzałem na Pb. Po ponownym wpięciu starego przepływomierza i odpaleniu auta korekty od razu lecą na 35%. Auto to Subaru Tribeca 3.0 245KM Pb-LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Problemem może być instalacja lpg, a dokładnie to kwestia jej ustawienia. Może dostawać zbyt mało gazu i ecu wydłuża czasy wtrysków przez co w efekcie długoterminowe się rozjeżdżają. Proponuję odłączyć na noc akumualator, zresetuje się ECU, wtedy podpiąć kompa i sprawdzić jakie parametry na PB. Edytowane 17 Lutego 2016 przez Daroot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Szukaj gdzieś lewego powietrza. Wszystko za przepływomierzem do wlotu do cylindrów trzeba sprawdzić. Sparciałe przewody, oringi wtryskiwaczy, uszczelki kolektora ssącego. Monitoruj korekty i spsikaj zmywaczem do hamulców podejrzane miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Aku odłączone na noc. Po odpaleniu korekty krótko terminowe 0% wraz że wzrostem temperatury i opadaniem obrotów że ssania korekta leci do 35,15% i tak zostaje. Korekta dlugoterminiwa bank 1 - 17% bank 2 - 0%, krótko terminowe na obu bankach 35,15%. Wydaje mi się że mam ciut za niskie te wolne po nagrzaniu i jak zdjolem obudowę to widziałem że trochę zarzuca tym silnikiem.Psikalem plakiem ale nic to nie dało może jakieś podpowiedzi gdzie może być duże prawdopodobieństwo zasysania lewego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Kolega Renegat napisze jak skończyła się historia z tymi korektami? Pytam bo mi czeka wywaliło P0171. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Kolega Renegat napisze jak skończyła się historia z tymi korektami? Pytam bo mi czeka wywaliło P0171.Sory ze dopiero teraz. A wiec zresetowalem kompa podnioslem ciut obroty biegu jalowego i jest ok juz od dluzszego czasu. Miedzy czasie tez czyscilem przepustnice. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Października 2016 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biedrona Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Panowie yarro renegat, czy po wyczyszczeniu przepustnicy podniesienu obrotów macie już spokój z tym błędem kupiłem auto ponad miesiąc temu i od paru dni wyskakuje u mnie błąd P0174 i P0171 screeny z PB i LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się