Pioo Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Kolejne pytanie, Czy to możliwe, że w moim aucie nie ma kontroli trakcji?? Wczoraj na śniegu łapałem lekkie poślizgi, przy ruszaniu choć nie dało się tego mega odczuć prawdopodobnie koła trochę buksowały. Żadna kontrolka się nie zapaliła. Pan w salonie zapewniał mnie, że kontrola trakcji w autach od 2007 jest w standardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 @@Pioo, niewykluczone że Twój Forek nie ma kontroli trakcji. Zapewne jest to rok modelowy 2007, natomiast wyprodukowany został jeszcze w 2006. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 @@Pioo, niewykluczone że Twój Forek nie ma kontroli trakcji. Zapewne jest to rok modelowy 2007, natomiast wyprodukowany został jeszcze w 2006. Wg dokumentów z salonu wyjechał w październiku 2007. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Inaczej, o którym Forku mowa. SG, czy SH ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Tak troche w temacie VDC, w zasadzie to zupelnie w temacie.... O ile np przydatne zapewno to jest w jakichs kryzysowych sytuacjach to pobrykanie w glebokim sniegu z wlaczonym VDC jest chyba niemozliwe Pojechalem dzisiaj z dzieciakami na sanki, wjechalismy sobie na gorke i tam zawracalismy w poletku zawianego sniegu. Kiszka, VDC skutecznie dusi silnik szukajac trakcji, VDC OFF co prawda kola sobie boksuja az milo ale przynajmniej auto jedzie bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Inaczej, o którym Forku mowa. SG, czy SH ? SG po lifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Inaczej, o którym Forku mowa. SG, czy SH ? SG po lifcie Chyba tylko 2.5XT AT miały seryjne VDC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 lata bokami jak ta lala i nie czuję zeby go blokowało(w audi quattro przy właczonej od razu blokuje koła jak stawia bokiem) czy to normalne że przy włączonej trakcji można latać bokami na śniegu-żadne błedy na desce nie wyskakują.... Jako ze jestem świeżo po przesiadce z audi z napedem quattro z torsenem czyli 50/50 + esp i po siniegu czy podobnie po sliskim szło jak pociag nic sie tym niebałem szaleć ! przy wyłaczonym esp nieco gorzej ale samochó przewidywalny tył lubiało śmignac na bok ale wyprowadzenie niebyło jakoś nadzwyczaj trudne. Esp czuwało cały czas, jego załaczenie było dosc brutalne jak stawiała samochód znowu do "pionu" . W subaru nieco słabiej , niewiem jakie to sa te systemy ale działaja płynniej , delikatniej i w moim odczuciu słabiej ! Niby działa ale samochód chetnie wchodzi bokiem na zakrecie jesli mu pomóc , przy mocnym dodaniu gazu na prosto tez lubi go zciagac z drogi, no i najbardziej mnie denerwuje to sie nazywa chyba podsterownosc, szybszy skret ciut slisko koła skrecona a to lecimy prosto... Pytanie, syt. na drodze lodowisko, jazda około 40 KM/h i nagłe wysprzęglanie obroty wiadomo spadaja do ok 1000rpm wiadomo długa droga hamowania i nagle mimo wcisnietego sprzegła obroty wskakuja na 3 tys po zatrzymaniu które w koncu nasapiło obroty znowu do 1000 rpm, tak ma byc ? pompa wymaga wiekszego cisnienia podczas ciezkiego hamowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Pytanie, syt. na drodze lodowisko, jazda około 40 KM/h i nagłe wysprzęglanie obroty wiadomo spadaja do ok 1000rpm wiadomo długa droga hamowania i nagle mimo wcisnietego sprzegła obroty wskakuja na 3 tys po zatrzymaniu które w koncu nasapiło obroty znowu do 1000 rpm, tak ma byc ? pompa wymaga wiekszego cisnienia podczas ciezkiego hamowania ? Tak ma być,normalna reakcja elektroniki na mocne,awaryjne hamowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 W kwestii ESP to zdaje się w mojej wersji nie ma, jesli chodzi system ułatwiający płynne ruszanie na śliskiej nawierzchni to masz do dyspozycji przycisk HOLD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 W kwestii ESP to zdaje się w mojej wersji nie ma, jesli chodzi system ułatwiający płynne ruszanie na śliskiej nawierzchni to masz do dyspozycji przycisk HOLD. Słabo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 W kwestii ESP to zdaje się w mojej wersji nie ma, jesli chodzi system ułatwiający płynne ruszanie na śliskiej nawierzchni to masz do dyspozycji przycisk HOLD. Słabo :/ Z mojego doświadczenie wszystkie esp, etc etc są na co dzień użyteczne i wyręczają nas nieświadomie z różnych opresji czy też trudnych sytuacji, natomiast mój Forester przywrócił mi Instynkt Samozachowawczy który przez wspomniane wynalazki był uśpiony .... Polecam dowiedzieć się czegoś więcej o SJS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airsixtynine Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witam, też jestem zwolennikiem auta bez systemów, wiadomo ludzie czują się bezpieczniej i o to może chodzi aby elektronika nam pomagała ale nie zwalnia nas z myślenia, przerabiałem już kilka różnych aut właśnie w styczniu przesiadłem się z Audi Allroad A6 MY2010 do FXT MY2006 i co? Jest bomba wreszcie powrót do przeszłości (przypomina mi się Mazda 323 GTR którą jeździłem prawie 20 lat temu) liczy się technika jazdy a nie technika systemów . Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witam, też jestem zwolennikiem auta bez systemów, wiadomo ludzie czują się bezpieczniej i o to może chodzi aby elektronika nam pomagała ale nie zwalnia nas z myślenia, przerabiałem już kilka różnych aut właśnie w styczniu przesiadłem się z Audi Allroad A6 MY2010 do FXT MY2006 i co? Jest bomba wreszcie powrót do przeszłości (przypomina mi się Mazda 323 GTR którą jeździłem prawie 20 lat temu) liczy się technika jazdy a nie technika systemów . Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Mam podobne odczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się