FanSub Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Dokonując sprawdzenia poziomu oleju silnikowego ( motor FB 20), na dwóch stronach bagnetu mam dwa różne poziomy oleju, różniące się bez mała o 5 mm. Koledzy - czy możecie mi wskazać, który odczyt jest tym faktycznym, rzeczywistym poziomem ? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Poprawny jest ten, gdzie sa oznaczenia na bagnecie L i F. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Bagnet chodzi w powierzchnię oleju w misce pod kątem. Lepiej w tym przypadku być pesymistą i zawsze zakładać ten 'gorszy' scenariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Grooby78, idąc tą logiką, to nadal mogą być 2 poziomy - prawdopodobieństwo 50%. Marhof, tylko że jazda z olejem ponad stan też jest niekorzystna dla silnika (m.in. nadciśnienie, spalanie oleju...). Edytowane 31 Października 2015 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Nie, nie oznaczenia są tylko z jednej strony bagnetu, a ten trzeba wkładać tak aby rysunek na rączce był skierowany do przodu samochodu, czyli sprawdzając olej znaczek na rączce bagnetu widzimy normalnie a nie do góry nogami. Przynajmniej tak jest w Imprezie Dobra widzę, że w XV bagnet nie ma na rączce znaczka, więc chyba faktycznie można go czytać w dwojaki sposób. Edytowane 31 Października 2015 przez Grooby78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Dziękuję za informację kolego Grooby 78. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Grooby78, idąc tą logiką, to nadal mogą być 2 poziomy - prawdopodobieństwo 50%. Marhof, tylko że jazda z olejem ponad stan też jest niekorzystna dla silnika (m.in. nadciśnienie, spalanie oleju...). Jak wyciągasz bagnet to po jego lewej stronie wskazanie będzie niższe niż po prawej - to po lewej jest tym 'prawdziwym' i to tam znajduje się oznaczenie L i F jeśli bagnet był włożony poprawnie (nie do góry nogami patrząc od przodu). Zamiast wnikać i zastanawiać się jak poprawnie włożyć bagnet (sic! takie rzeczy chyba tylko w subaru ) to lepiej przyjąć że poprawnym wskazaniem jest to które jest zwyczajnie niższe. Niezbyt precyzyjnie się wyraziłem w poprzednim poście Edytowane 31 Października 2015 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Tak nawiasem to polecam wyjecie bagnetu i dopiero po kilku minutach sprawdzenie stanu oleju. W tym kanaliku lubi sie zebrać troche oleju przez co stan może wskazywać zawyżony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Olej silnikowy do subaru: który wybrać, jak często sprawdzać poziomHasło do forum: TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi