cybel Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 No to,że w JDM-ach było tylko 1:1 a w EU 1:1,1,sytuacja trochę bardziej skomplikowana,a biorąc pod uwagę tylko N/A i wykaz z linki,to było tylko 1:1 niezależnie od rynku przeznaczenia.Szkoda,że ten wykaz nie obejmuje wszystkich typów i numerów skrzyń,narobili tego jak by ich coś opętało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 nie gadam i nie upieram się ,że "tylko". - tu być może jest niezłe zamieszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 eśli masz jednakowe ilości na talerzach i wałkach to jasne ,że maja te same przełożenia i są zamienne. Ale skrzynie już nie ,bo przełożenia z tyłu skrzyni były 1;1 ( chyba w jdm), albo 1;1.1 w eu. No mi zależy tylko na zmianie tylnego dyfra na ten co miałem poprzednio.Skrzynia sobie chrobota ale działa i zmienię ją dopiero jak się posypie odzyskując z niej sprawne wisko i wkładając je do starej skrzyni która chodziła bez zarzutu prócz padniętego wisko właśnie. Ale tak na logikę to jeśli tylne dyfry są takie same i zamienne to skrzynie mimo że różne też mogę zamieniać między sobą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 tak. Jeśli te 2 dyfry prawidłowo pracowały ze swoimi skrzyniami to można te skrzynie zamienić niezależnie od przełożeń biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się