Skocz do zawartości

Demontaż konsoli/obudowy wokół biegów SH


BARTIG

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malowanie super sprawa, u mnie też są te elementy poobijane, aż szok że te miejsca są tak podatne na zarysowania/wgniecenia. podłokietniki w przednich drzwiach praktycznie w 9/10 "dostają" metalowymi końcówkami pasów bezpieczeństwa przy odpinaniu, poważnie rozważałem oklejenie tych elementów.

 

tak wygląda u mnie po 110k km:

http://imgur.com/a/kRbg7

pozostałe elementy są w stanie całkiem dobrym

 

PS. kolor chociaż mogłeś dobrać lepszy, tam by pasował gunmetal grey albo grafit.

Edytowane przez cOijN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy 140 t.km. w miejscu gdzie się łapie żeby zamknąć drzwi kierowcy lakier był wytarty do podkładu. 

Użyłem bardzo ładnego lakieru z brokatem. Jest trochę ciemniejszy od oryginału, ale nie wygląda kiczowato :)

Koszt w Casto 30zł. Starczyło na 3 warstwy podłokietników i jedną warstwę obudowy biegów. Dzisiaj muszę dokupić jeszcze jedną puszkę :)  + 2 warstwy bezbarwnego bodajże Duplicolor.

To ten drugi od prawej. Jak już wszystko zmontuję to wrzucę lepsze zdjęcia.

 

post-21513-0-86567300-1444628987_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...