namiot Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 witam jak ustawić przepustnice czy ma się całkiem zamykać wręcz klinować? i jak do tego ustawić czujnik położenie przepustnicy czy jak ma być troszkę otwarta o czujnik ma to wskazywać czy wskazywać ze całkiem zamknięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Może tak po co chcesz ustawiać. Oczywiste jak zamkniesz usta i nos czy dasz radę tak samo z twoja fura możesz zaklinować ale po co. Obroty falują czy co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Czyscilem przepustnice i ruszylem ja i nie wiem jak ustawic jej zamkniecie na srubce a robilem to bo rano jak tylko rusze przepustnice to mi szybko sie tzw ssanie wylacza i zadusza auto jak sie zagrzeje wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 odłącz krokowy, ustaw wolne na śrubce, podłącz krokowy. powinno działać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 A to niejest tak ze przepustnica ma byc calkiem zamknieta a krokowy reguluje wolne obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 hm, to kup jakąś używaną z demontażu i zamień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 ok sprawa z ustawieniem przepustnicy i kalibracja czujnika położenia przepustnicy wygląda następująco 1.regulacja śrubki położenia przepustnicy ( tylko jeżeli nie jest w fabrycznym położeniu)odkręcamy do zera aż przepustnica się całkowicie zamknie wręcz klinuje następnie wkręcamy śrubkę do momentu aż przepustnica się przestaje klinować chodzi płynnie zwykle dosłownie pół obrotu a nawet mniej śruby kontrujemy,mamy ustawiana przepustnice, jest to pewne na 100% bo mi się właśnie tak zgrały fabryczne znaki na śrubce i pewnie tak w fabryce to robia 2.czujnik położenia przepustnicy w moim modelu jest nie regulowany ma tylko jedno położenie,ale w starszych jest regulowany ustawiamy na wartości z serwisówki można to zrobić patrząc w programie lub miernikiem na czujniku składamy wszystko. 3.odłączamy akumulator zęby komp się zresetował 4.podpinamy akumulator 5. tego kroku nie jestem pewien ale zrobiłem 4 razy wyłączałem zapłon tak do momentu żeby radio nie gasło podobno się resetuje ustawienie czujnika przepustnicy ale nie wiem na 100% czy akumulatorem czy tym niewyłączaniem zapłonu, 6.tego kroku też nie jestem pewien czy coś daje naciskamy parę razy padł gazu do oporu 7.następnie zapalamy samochód i chodzi sobie troszkę na obrotach uczy się z 10m do zagrzania z wyłączonym wszystkim a potem z włączonymi wszystkimi odbiornikami i gotowe nie ruszamy już czujnika położenia przepustnicy napięcie ma być w zakresie z serwisów ki.jak ruszysz czujnik położenia przepustnicy adaptacja od nowa pewno się komuś przyda nigdy nie ruszamy ustawień fabrycznych!!! śrubki przepustnicy, jeżeli komuś falują obroty lub są za niskie lu wysokie to tzw. silniczek krokowy,(zawór przepływu powietrza) się gdzieś zacina lub czujnik położenia przepustnicy padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się