Jump to content

sti 2002 ustawienie przepustnicy czy ma sie calkiem zamykac


namiot
 Share

Recommended Posts

witam jak ustawić przepustnice czy ma się całkiem zamykać wręcz klinować? i jak do tego ustawić czujnik położenie przepustnicy czy jak ma być troszkę otwarta o czujnik ma to wskazywać czy wskazywać ze całkiem zamknięta

Link to comment
Share on other sites

Czyscilem przepustnice i ruszylem ja i nie wiem jak ustawic jej zamkniecie na srubce a robilem to bo rano jak tylko rusze przepustnice to mi szybko sie tzw ssanie wylacza i zadusza auto jak sie zagrzeje wszystko ok

Link to comment
Share on other sites

ok sprawa z ustawieniem przepustnicy i kalibracja czujnika położenia przepustnicy wygląda następująco

 

1.regulacja śrubki położenia przepustnicy ( tylko jeżeli nie jest w fabrycznym położeniu)odkręcamy do zera aż przepustnica się całkowicie zamknie wręcz klinuje następnie wkręcamy śrubkę do momentu aż przepustnica się przestaje klinować chodzi płynnie zwykle dosłownie pół obrotu a nawet mniej śruby kontrujemy,mamy ustawiana przepustnice, jest to pewne na 100% bo mi się właśnie tak zgrały fabryczne znaki na śrubce i pewnie tak w fabryce to robia

2.czujnik położenia przepustnicy w moim modelu jest nie regulowany ma tylko jedno położenie,ale w starszych jest regulowany ustawiamy na wartości z serwisówki można to zrobić patrząc w programie lub miernikiem na czujniku składamy wszystko.

3.odłączamy akumulator zęby komp się zresetował

4.podpinamy akumulator

5. tego kroku nie jestem pewien ale zrobiłem 4 razy wyłączałem zapłon tak do momentu żeby radio nie gasło podobno się resetuje ustawienie czujnika przepustnicy ale nie wiem na 100% czy akumulatorem czy tym niewyłączaniem zapłonu,

6.tego kroku też nie jestem pewien czy coś daje naciskamy parę razy padł gazu do oporu 

7.następnie zapalamy samochód i chodzi sobie troszkę na obrotach uczy się z 10m do zagrzania z wyłączonym wszystkim a potem z włączonymi wszystkimi odbiornikami i gotowe

nie ruszamy już czujnika położenia przepustnicy napięcie ma być w zakresie z serwisów ki.jak ruszysz czujnik położenia przepustnicy adaptacja od nowa

 

pewno się komuś przyda

nigdy nie ruszamy ustawień fabrycznych!!! śrubki przepustnicy, jeżeli komuś falują obroty lub są za niskie lu wysokie to tzw. silniczek krokowy,(zawór przepływu powietrza) się gdzieś zacina lub czujnik położenia przepustnicy padł

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...