Jump to content

bezpieczne egt dla wot - kuty silnik


arkadius 73
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie laika jakie jest bezpieczne egt dla kutego silnika sti gd ?

 

Dziś jadąc przy 1.5 bara doładowania na 4-ce doszło do 900 st.

 

ps. czy wysokie egt może mieć związek z układem chłodzenia?

Edited by arkadius 73
Link to comment
Share on other sites

Nie ma zxiązku bezpośrednio z ukladem chłodzenia a raczej ze sporą ilością powietrza. Zawsze bedzie bardziej roslo na wyzszym jiegu bo jesr wieksze obciązenie. Cisnąc przy zxyt niskich obrotach usmażysz tłoka.

Jak na torze cisnąlem od 40 do 200 i dochodzilo przekracezalo 900 to się zle skończylo. 900 to sporo i absolutnie nie powinno sie pojawiać w normalnych warunkach

Link to comment
Share on other sites

Arkadius73, czyli auto już śmiga? ;)

śmigało przez chwilę tzn oddałem na julianowską ale stwierdzili że test co2 wyszedł negatywnie i kompresja ok a teraz mam  upg a co dalej zobaczymy -wkur.ny jestem na maksa bo wcześniej auto zdiagnozował gość do którego mam milion procent zaufania i wykrył upg i słabą kompresję co na julianowskiej kompresja im wyszła 8.5 to na wrocławskiej 6.5na 4-tym cylindrze

 

miałem opisać ten beznadziejny przypadek zakupu i napraw ale nie chce mi się , poprzedni paprak tak narobił kuku że szkoda słów i czasu

 

stoi  na korzennej i czekam na wyrok

Edited by arkadius 73
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...