arkadius 73 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Mam pytanie laika jakie jest bezpieczne egt dla kutego silnika sti gd ? Dziś jadąc przy 1.5 bara doładowania na 4-ce doszło do 900 st. ps. czy wysokie egt może mieć związek z układem chłodzenia? Edytowane 4 Października 2015 przez arkadius 73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Zależy gdzie jeszcze mierzysz. Silnik silnikowi nie równy, ale u mnie dochodzi do 920 na 6 biegu. A mierzone jest przy samej głowicy (jeden cylinder). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Arkadius73, czyli auto już śmiga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Nie ma zxiązku bezpośrednio z ukladem chłodzenia a raczej ze sporą ilością powietrza. Zawsze bedzie bardziej roslo na wyzszym jiegu bo jesr wieksze obciązenie. Cisnąc przy zxyt niskich obrotach usmażysz tłoka. Jak na torze cisnąlem od 40 do 200 i dochodzilo przekracezalo 900 to się zle skończylo. 900 to sporo i absolutnie nie powinno sie pojawiać w normalnych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Właśnie w GC pasuje niemal wszystko i to było naprawdę fajne, dlatego nie wiem czemu tak nie zrobili w GD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 (edytowane) Arkadius73, czyli auto już śmiga? śmigało przez chwilę tzn oddałem na julianowską ale stwierdzili że test co2 wyszedł negatywnie i kompresja ok a teraz mam upg a co dalej zobaczymy -wkur.ny jestem na maksa bo wcześniej auto zdiagnozował gość do którego mam milion procent zaufania i wykrył upg i słabą kompresję co na julianowskiej kompresja im wyszła 8.5 to na wrocławskiej 6.5na 4-tym cylindrze miałem opisać ten beznadziejny przypadek zakupu i napraw ale nie chce mi się , poprzedni paprak tak narobił kuku że szkoda słów i czasu stoi na korzennej i czekam na wyrok Edytowane 10 Października 2015 przez arkadius 73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 900 stopni? dużo za dużo. 800-850 mam ja przy maxymalnym obciążeniu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 900 stopni? dużo za dużo. 800-850 mam ja przy maxymalnym obciążeniu silnika A gdzie mierzysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 900 stopni? dużo za dużo. 800-850 mam ja przy maxymalnym obciążeniu silnika A gdzie mierzysz? up-pipe, po środku mniej więcej. ale tak czy siak 900 to bardzo dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 ja też mam przy uppipe ale to już mniej ważne bo teraz czeka mnie walkja z upg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 mając 850 w uppipe, przy głowicy będzie 900-950 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się