Saval Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 szanowni, Powidzcie czy to taka filozofia, czy tez Subaru ma az tak egzotyczne parametry ustawienia geometrii, ze tylko sam Wielki Zalozyciel FHI zna te tajemnice? Czy tez moze sie tego podjac przecietnej klasy warsztat z odpowiednim wyposazeniem. Bo tutaj w NL rece opadaja do piwnicy - banda partaczy i leserow. dzieki z gory za fachowe opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Po pierwsze seryjne ustawienia powinny byc w instrukcji obslugi, przynajmniej w mojej sa dla kazdej Imprezy. Po drugie to z seryjnym zawieszeniem niewiele da sie ustawic, z przodu tylko zbieznosci i kat pochylenia kol, a z tylu chyba tylko sama zbieznosc. Powinien sobie z tym poradzic kazdy warsztat wyposarzony w dobry sprzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 dzieki Kuba, wiec moze zrobia to jak nalezy PS. @#%#% zjechalem tylne opony od wewnetrznej strony prawie do drutow. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarak 555 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 czy tez Subaru ma az tak egzotyczne parametry ustawienia geometrii, ze tylko sam Wielki Zalozyciel FHI zna te tajemnice? Miałem coś podobnego ,serwis za nic nie chciał podać zbieżności tyłu przez telefon tylko usilnie zapraszali mnie do siebie.Gostka od zbieżności mam 100 metrów od domciu i dzwoniłem od niego ale serwis nic tylko tajemnica :shock: .Powiedzieli że jak mi ustawią to wtedy zdradzą te magiczne cyferki... :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 dzieki Kuba, wiec moze zrobia to jak nalezy PS. @#%#% zjechalem tylne opony od wewnetrznej strony prawie do drutow. :sad: Mialem podobnie, kola w negatywie -1. Mozna Ustawic na 0 albo przekladac opony (co 10 000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Negatyw nie zjada opon taj jak zbierznosc, inna niz zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Negatyw nie zjada opon taj jak zbierznosc, inna niz zero. Duży negatyw i owszem zjada opony. Co do oryginalnego pytania większośc systemów do ustawiania zbieznośic ma parametry do dowolnej imprezy wbudowane. Na pewno ma Hunter i Beissbarth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jak bardzo duzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Kuba, 1,5 stopnia i więcej jak ktoś jeździ dużo po prostej spokojnie zjada. To znaczy nie tak że w oczach znikają ale wyraźnie bardziej się od wewnętrz zużywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Kuba, 1,5 stopnia i więcej jak ktoś jeździ dużo po prostej spokojnie zjada. To znaczy nie tak że w oczach znikają ale wyraźnie bardziej się od wewnętrz zużywają. Oj zjada zjada kiedys dawno temu mialem rajdowego maluszka z kolami /---\ zjadalo opony jak glupie A Si tez mi wycielo opony po 15 000 przy -1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Czy jest w okolicy Pily (Poznan, Bydgoszcz) sprawdzony mechanik, ktory umie ustawic zbieznosc w WRX'05. Tutejsi (NL) partacze, eghm fachowcy znaczy sie niby zrobili co nalezy ale im nie wierze i chce to sprawdzic zanim zrujnuje kolejne opony. PS. Maja tu starego Huntera i jak widzialem do wyboru maja "set-up" dla Impreza Turbo 2000->. Z tego co wiem to WRX'05 ma zmienione zawieszenie w stosunku do poprzednikow (przynajmniej amortyzatory). czy moze to miec wplyw na parametry/sposob ustawiania zbieznosci i geometrii? "Fachowiec" stwierdzil ze owszem zbieznosc jest ustawialna natomiast geometris NIE :shock: . Prawda to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Tutejsi (NL) partacze, eghm fachowcy znaczy sie niby zrobili co nalezy ale im nie wierze i chce to sprawdzic zanim zrujnuje kolejne opony. To widać i czuć jak jest źle. Czy jest w okolicy Pily (Poznan, Bydgoszcz) sprawdzony mechanik, ktory umie ustawic zbieznosc w WRX'05. Zapytaj w serwisie w Poznaniu gdzie oni ustawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi