tedimy99 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 2 godziny temu, Batik napisał: Zeby nie było że nic się nie dzieje Witaj! Czy te zegary WRX-owe pasują bez przeróbek? Strasznie drażni w tym aucie brak wskaźnika temperatury. Szczególnie przy tym silniku który mamy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Plug & play. Nawet nie ma w nich immobilizera. Nie łatwo je kupić, jak już to ceny zaporowe. Ja szukałem dobre pół roku. W moim przypadku kupiłem je z USA i przez to nie mam temperatury zewnętrznej i średniego spalania na centralnym górnym wyświetlaczu. Spalanie mam za to na navi. No i brzęczyk od niezapietego pada jest dużo bardziej cichy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 2 minuty temu, Batik napisał: Plug & play. Nawet nie ma w nich immobilizera. Nie łatwo je kupić, jak już to ceny zaporowe. Ja szukałem dobre pół roku. W moim przypadku kupiłem je z USA i przez to nie mam temperatury zewnętrznej i średniego spalania na centralnym górnym wyświetlaczu. Spalanie mam za to na navi. No i brzęczyk od niezapietego pada jest dużo bardziej cichy. Dzięki, zastanawiam się właśnie nad takimi zegarami. Głównie chodzi mi o ten nieszczęsny wskaźnik temperatury ,szczególnie że u mnie przebieg 150kkm i małymi krokami zbliża się awaria UPG . Bez wskaźnika temp. łatwiej przegapić chyba początkowy etap tej choroby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 21 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Taki tam mały dodatek do tylu. Powoli szykuje się do zmiany na Peddersa z tylu. Edytowane 21 Września 2017 przez Batik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Zmiany, zmiany... A kiedy kolega ponownie wpadnie na Żabiankę obejrzeć Mniut Malynę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 21 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Jak najszybciej, oczywiście. Jak tam 3 już Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Si Może kolega pomógłby przy montażu instalacji ogrzewanie lusterek i wymianie tulei mechanizmu wycieraczek? Taka szybka (oby) akcja warsztatowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 21 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Montaż ogrzewania sprawa dość prosta, ale tak ze 2h trzeba liczyć. Jest tez ryzyko uszkodzenia szkła lusterka, chyba ze były gotowe z ramka. Na wycieraczki tez chwile czeba liczyć. Więcej info PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Peddersy na tył zamontowane. Rzeczywiście jest sztywniej, nie buja już tak jak wcześniej. W międzyczasie na zimnym silniku coś strasznie mi piszczało - myślałem że to pompa wspomagania się kończy. Na szczęście skończyło się tylko na naciągnięciu paska. Nastepne kroki to ogarnięcie całkowitego odłączenia VSC zimą - ongoing, detailing na wiosnę, no i delikatny program z wymianą downpipie. Zdjęcia poniżej z przed i po wymianie zawieszenia z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 O widzę kolega powrócił, dłubie przy aucie to chyba się na piwo trzeba spotkać i zrobić instalacje podgrzewania lusterek w moim Forku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Jak widać mam braki. Zaczynam szukać Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Batik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dochtor Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 W dniu 21.09.2017 o 08:28, Batik napisał: Taki tam mały dodatek do tylu. to jako pozycyjne tylko? Kupione za wielką wodą czy własnymi rękoma wykonane? I jeśli to nie problem mam kilka pytań: czy LEDy w środku, potrafią się przyciemnić jak żarówka? Skąd wziąłeś lusterko fotochromatyczne? Bo mega mi tego brakuje. Komfortowe kierunkowskazy - kupiłeś moduł z portalu aukcyjnego, czy coś innego? PS podsumowując mega fajne i dofinansowane auto, graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Dodatkowe światła ściągnięte zza wielkiej wody. Działają na pozycyjne i stop. Ledy z podświetlenia działają jak normalne żarówki. Moduł kierunkowskazów kupiony z alledrogo. Uwaga - sterowanie z manetki masz z "-", musisz podłączyć pod żarówki (spaliłem 1 moduł). Lusterko fotochromatyczne kupiłem z konkretnym mocowaniem i adapterem, podrzucam temat: Muszę zaktualizować temat, bo kilka rzeczy się zmieniło/naprawiło, ale wciąż brak czasu na fotki. Ten Twoj SH to diesel czy benzyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 a braki mocy już namierzyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dochtor Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Godzinę temu, Batik napisał: Dodatkowe światła ściągnięte zza wielkiej wody. Działają na pozycyjne i stop. Ledy z podświetlenia działają jak normalne żarówki. Moduł kierunkowskazów kupiony z alledrogo. Uwaga - sterowanie z manetki masz z "-", musisz podłączyć pod żarówki (spaliłem 1 moduł). Lusterko fotochromatyczne kupiłem z konkretnym mocowaniem i adapterem, podrzucam temat: Dzięki!! Godzinę temu, Batik napisał: Ten Twoj SH to diesel czy benzyna? diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 I tak i nie. Opaska gumowa od węża IC była pognieciona, stąd doładowanie było rzędu 0,75 bar. Po zrobieniu prowizorki przez nie-ASO jest lepiej, ale chce to zrobić porządnie (musiałem kupić cały przewód). Tak czy inaczej jest poprawa, ale czasu nadal w okolicy 7.6-7,8. Po zamontowaniu mam zamiar podjechać na hamownię jeszcze raz. Fotkę wstawię niedługo. Obecnie walczę ze stukami z tyłu (wymieniłem 2 miesięczne kolumny Peddersa na nowe na gwarancji, ale wciąż coś mi puka). Do tego najprawdopodobniej podpora wału szumi (test z jazdą na podnośniku). W przyszłym tyg jadę to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dochtor Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 W dniu 7.03.2018 o 13:42, Batik napisał: Działają na pozycyjne i stop rozumiem, że można użyć ich tylko jako pozycje? Czyli odłączyć stop? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Można. Masz tam 3 przewody - zasilanie postojowych, stopu i masę. Guma (uszczelka czy tez warga) rury IC poniżej. Forek dostał też rozpórkę przednią. Edytowane 14 Marca 2018 przez Batik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się