Bo_Lo Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) O skrzyniach bylo na forum juz chyba wszystko napisane,jednak podobnego wątku nie znalazłem. Otóż posiadam imprezę n/a my99 gf ze skrzynia z reduktorem.Na poczatku roku padło mi wisko i zdecydowałem się kupić skrzynię(tez z reduktorem) z legacy 2.2 my98 w komplecie z dyfrem.Wg sprzedającego miała ona miec troche dłuższe biegi ,w sensie przełożenie.Mysle sobie-będzie mniej palil, a jak zechcę po świrować,to od tego mam reduktor ;-).Kupilem,zamontowałem i... A wiec -na zwykłym trybie auto jedzie identycznie-przy 100km/h jest ok 3k obrotow(sprzedający twierdził ze w legacy miał ok 2,5k) i tu byloby spoko bo jakos specjalnie na tym wyższym przelozeniu mi nie zależało,jednak na załączonym reduktorze jest juz spora różnica do starej skrzyni,tzn nie skraca ona tak bardzo jak ta poprzednia.Z poczatku myślałem ze reduktor w tej legacowej nie działa,ale jednak jakad tam różnica jest,tylko ze jak dla mnie za mala.Praktycznie ten reduktor bic nie daje,na starej skrzyni po załączeniu go biegi byly mega krótkie i autko fajnie się zbierało,zwłaszcza na dwójce podczas jazdy w korku,teraz praktycznie go nie używam bo na załączonym reduktorze nie ma zbytnio różnicy. WTF?? Czy jest możliwe że w trybie zwykłym przelozenie jest takie same jak w starej skrzyni,a w trybie redaktora dłuższe? Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Nie jest. Tam jest dodatkowe koło zębate nad przednim dyferencjałem z przesuwką. Może ktoś źle to złożył i dlatego nie masz różnicy albo nie zazębia się jak powinno. Czujnik działa ale mechanicznie nic się nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Reduktor bodajże w każdym modelu (forek, impreza, legacy/outback) miał różne przełożenia.. największe (największa różnica pomiędzy LOW/HIGH) jest w foresterze z tego co się orientuje. jaka jest różnica między impreza a legacy nie wiem ale wychodzi że jakaś jest.. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez beren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 I to by się zgadzało.Na pewno nie jest tak Może ktoś źle to złożył i dlatego nie masz różnicy albo nie zazębia się jak powinno. bo po przełączeniu na LO obroty przy tej samej predkości zmieniają się o ok 500rpm,jak było na ori skrzyni z imprezy nie pamiętam.Pamiętam tylko że na tamtej skrzyni różnica był ao wiele bardziej zauważalna,auto było bardziej zrywne,jedynka praktycznie nie istniała-momentalnie kończył się obrotomierz,a prędkość max na 5tce oscylowała w granicach 140/h.W tej z legacy reduktor jest o wiele mniej hardkorowy . beren dzięki za info,teraz juz rozumiem dlaczego jest różnica i na wiosnę wracam do ori skrzyni z imprezy.Zastanawia mnie tylko czy jak zmienię skrzynię a zostawię dyfer który ma niby takie samo przełożenie to czy póżniej jazda na LO w skrzynie z imprezy i na dyfrze z Legacy nie uszkodzi mi wiskozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się