Skocz do zawartości

Skrzynie,reduktory N/A


Bo_Lo

Rekomendowane odpowiedzi

O skrzyniach bylo na forum juz chyba wszystko napisane,jednak podobnego wątku nie znalazłem.

Otóż posiadam imprezę n/a my99 gf ze skrzynia z reduktorem.Na poczatku roku padło mi wisko i zdecydowałem się kupić skrzynię(tez z reduktorem) z legacy 2.2 my98 w komplecie z dyfrem.Wg sprzedającego miała ona miec troche dłuższe biegi ,w sensie przełożenie.Mysle sobie-będzie mniej palil, a jak zechcę po świrować,to od tego mam reduktor ;-).Kupilem,zamontowałem i...

A wiec -na zwykłym trybie auto jedzie identycznie-przy 100km/h jest ok 3k obrotow(sprzedający twierdził ze w legacy miał ok 2,5k) i tu byloby spoko bo jakos specjalnie na tym wyższym przelozeniu mi nie zależało,jednak na załączonym reduktorze jest juz spora różnica do starej skrzyni,tzn nie skraca ona tak bardzo jak ta poprzednia.Z poczatku myślałem ze reduktor w tej legacowej nie działa,ale jednak jakad tam różnica jest,tylko ze jak dla mnie za mala.Praktycznie ten reduktor bic nie daje,na starej skrzyni po załączeniu go biegi byly mega krótkie i autko fajnie się zbierało,zwłaszcza na dwójce podczas jazdy w korku,teraz praktycznie go nie używam bo na załączonym reduktorze nie ma zbytnio różnicy.

WTF?? Czy jest możliwe że w trybie zwykłym przelozenie jest takie same jak w starej skrzyni,a w trybie redaktora dłuższe?

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor bodajże w każdym modelu (forek, impreza, legacy/outback) miał różne przełożenia.. największe (największa różnica pomiędzy LOW/HIGH) jest w foresterze z tego co się orientuje.

 

jaka jest różnica między impreza a legacy nie wiem ale wychodzi że jakaś jest..

Edytowane przez beren
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to by się zgadzało.Na pewno nie jest tak 

 

Może ktoś źle to złożył i dlatego nie masz różnicy albo nie zazębia się jak powinno.

bo po przełączeniu na LO obroty przy tej samej predkości zmieniają się o ok 500rpm,jak było na ori skrzyni z imprezy nie pamiętam.Pamiętam tylko że na tamtej skrzyni różnica był ao wiele bardziej zauważalna,auto było bardziej zrywne,jedynka praktycznie nie istniała-momentalnie kończył się obrotomierz,a prędkość max na 5tce oscylowała w granicach 140/h.W tej z legacy reduktor jest o wiele mniej hardkorowy .

beren dzięki za info,teraz juz rozumiem dlaczego jest różnica i na wiosnę wracam do ori skrzyni z imprezy.Zastanawia mnie tylko czy jak zmienię skrzynię a zostawię dyfer który ma niby takie samo przełożenie to czy póżniej jazda na LO w skrzynie z imprezy i na dyfrze z Legacy nie uszkodzi mi wiskozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...