renegat Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Witam, koledzy mam problem mój subarak na postoju łapie temperaturę dochodzącą pod czerwona kreskę wtedy tez przestaje chłodzić klima, wiatraki napierniczają na maxa, podczas jazdy temperatura skacze od środka do plus 3 kresek czyli prawie już czerwona na postoju podłączyłem pod kompa i pokazało 114 stopni temperaturę cieczy ale jak dodam lekko gazu wtedy się schładza do środkowej skali no ale przecież nie bedę cały czas nogi na gazie trzymał jak się schłodzi klima znowu działa. Co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Moze byc termostat, ale przewaznie jest to UPG... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Moze byc termostat, ale przewaznie jest to UPG... Ale to by mi chyba dymił na biało, miał bym jakis ubytek płynu, bulgotania, olej w płynie, pierwsze co mi sie nasuwało to albo zapowietrzenie układu albo pompa wody gdzieś nie wyrabia, nie wiem. Jak go cisnę to temperatura w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Wiec moze poprostu chlodnica brudna lub oblepiona robakami ? Tak czy takl warto sprawdzic termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Chłodnicę wymieniałem na nową bo miałem stłuczkę, mam lpg i parowniki wysoko może coś źle odpowietrzone jest. Sam już nie wiem na postoju temperatura wędruje niepokojąco w górę jak mu dodam gazu zaraz sie schładza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Jesli chlodnica to zamiennik, moga byc problemy. Co do odpowietrzenia wystarczy na zimnym silniku sprawdzic czy plyn jest w najwyzszym punkcie instalacji chlodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Witam, czy na zimnym silniku z odkreconym korkiem ciśnieniowym chłodnicy po odpaleniu będzie wyrzucać płyn czy nie? Przy jakiej temp. załącza wam się pierwszy stopień wiatraków u mnie przy 98 potem przy 104 drugi stopień. Węże mam miękkie a temp dochodzi do 114 stopni dodam lekko gazu tak do 1500 obrotów i temp odrazu spada. Moze to korek mi takie jaja robi bo mam ta gumke do polowy oderwana i trzyma się na połowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 No to korek do wymiany. Na zimnym silniku nie powinno wyciskac plynu bo termostat powinien byc zamkniety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Ktoś podpowie gdzie w H6 3.0 znajduje się czujnik temperatury cieczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Na gorze silnika w poblizu miarki poziomu oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ktoś zna producenta i numer korka chłodnicy który będzie pasował do Tribeki bo w ASO na zamówienie jak zwykle. A więc korek chłodnicy wymieniony, termostat oryginał Subaru wymieniony, czujnik temperatury cieczy oryginał Subaru wymieniony a efekt - na wolnych obrotach się grzeje do 105 stopni wiatraki kręcą jak glupie dopiero lekkie dodanie gazu momentalnie zbija temperature do 90 stopni i wiatraki milkną jak pochodzi znowu na wolnych obrotach sytuacja się powtarza o co chodzi nie wiem. może jakieś pomysły? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zatkana chlodnica lub kanaly chlodzace, nalezy przeplukac. Jesli nie pomoze to padnieta pompa wodna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Teraz na dodatek mam cos takiego klikam AC od klimy a tu cisza nie chłodzi sprężarka się nie załącza wiatrak tak samo. Wiatraki chodzą jak złapie temperaturę ale nie działa klima. Ręce opadają. Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Czynnik chlodzacy sie ulotnil, pewnie jest jakas nieszczelnosc, prawdopodobnie gdy wymieniali chlodnice to oberwalo sie tez chlodnicy klimatyzacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 No właśnie chodzi o to że chłodnica klimy była sprawdzana i na 100 procent jest szczelna tak samo jak układ klimatyzacji. Czynnik jest. Chłodnica wody oberwała w bok w plastik dlatego była wymieniana. Chłodnica klimy była sprawdzana w wodzie z powietrzem ze sprężarki a potem urządzeniem do nabijania klimy. Mialeś rację z tą klimą brak gazu zielono koło jakiegoś czujnika ze sporą wtyką po prawej stronie (stojąc przodem do auta) w głębi. Że ta maszinu od Klimy tego nie wykryła dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 No to trzeba uszczelnic, nabic i cieszyc sie z klimy. Co do grzania to raczej pompa wody jest padnieta, inne rzeczy sa juz wymienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Dzięki Legacy96 za podpowiedzi. Zastanawiam się jeszcze czy na przykład instalacja gazowa nie zmniejsza mi przepływu cieczy. Może średnice rurek i dwa reduktory spowalniają przepływ cieczy na wolnych obrotach że łapie wysoką temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Instalacja gazowa nie powinna spowalniac przeplywu, chyba ze jest zle zalozona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) Ciekawa sytuacja, zaprowaszilem dzisiaj tribece do speca, noi odpalilem auto zeby sobie pochodziło i zlapalo temperaturę i zgadnijcie, wskazówka stała jak wryta w połowie, wiatrak się wlaczyl schłodził wyłączył po czym znowu się wlaczyl wylaczyl. Zostawiłem na sprawdzenie pompy wody ale dziwne że objawy zniknęły. Jak zwykle u mechanika. Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Moze uklad wreszcie sie odpowietrzyl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Jeszcze 2 kilometry wcześniej jak się zatrzymalem temp. rosla a u mechanika było wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Dzisiaj mija dwa tygodnie jak auto u mechanika, w tamtym tygodniu sprawdzili kamerką pompę ponoć ok, testowali ja ponad tydzień jeździli parkotali w miejscu wyparkotali lpg i pb i się nie grzała, wymienili świece ale 4 szt bo 2 nie mogli odkręcić, teraz dostałem info że znowu zaczęła im się grzać mają wymienić nowo wymieniony oryginalny termostat bo myślą że może ma złą temperaturę otwarcia. Nie wiem już o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Jesli uklad nie jest zapowietrzony to problemem moze byc zla regulacja gazu, zbyt uboga mieszanka. Na a termostat musi byc sprawny, nowy nie znaczy ze dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 10 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Wczesniej sporo jezdzilem na benzynie i też się grzal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Termostat mozna sprawdzic w garnku z woda za pomoca termometru, powinien zaczac sie otwierac przy 80-84stopniach a przy 95 musi byc w pelni otwarty. przy okazji wyjecia termostatu warto przeplukac uklad chlodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się