dareq Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Wlasnie wyjechałem z serwisu subaru i mam mega problem bo nie posiadają jakieś wtyczki ssm1 i nie zdiagnozują tego silnika. Podobno Subaru Polska nie posiada czegoś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 A w pierwszej generacji legaca było złącze diagnostyczne? Sądziłem, że tylko zielone kostki pod kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Było, SSM-1 właśnie. Pisałem o SSM-1 pracę inżynierską, mam (mocno prostacki) interfejs i apkę do tego na telefon... dareq, Ty jesteś z moich okolic (Podbeskidzie/Śląsk), prawda? Jakie parametry pracy silnika by Cię interesowały: http://www.vwrx.com/index.php?pg=selectmonitor (Dojedź do ECU PARAMETERS). Można też czytać kody błędów, ale to bym musiał dopiero zaimplementować (ale się da). Edytowane 2 Lipca 2015 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Jestem z Zabrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 No, to bomba, ja z Szopienic (aktualnie), a pracuję w Gliwicach. Musimy się zgadać w jakiejś wolnej chwili - możemy użyć jednego z darmowych programów do SSM-1 i mojego kabla. W ten weekend mnie niestety nie ma. Wysyłam Ci PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się