truskawinski Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Witam, czy wiecie może czy pokrywa paska rozrządu jest taka sama w silnikach 2.0, 2.2 i 2.5 ? moje auto to legacy II 2.2 z 94 roku. Mam dziurę na wylot w obudowie a mało na rynku osłon wyjętych z 2.2 - stąd pytanie czy przypasuje od innego silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Pod koniec miesiąca będę mógł sprawdzić, bo vede wyjmował 2.2 z auta, a w magazynie lezą od 2.0. Wiem, ze jakieś różnice były miedzy 2.0, a 2.2, ale wydaje mi sie, ze jakbyś miał komplet od 2.0 to podejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 1,8 2,0 i 2,2 mają identyczne Nie wiem jak od 2,5 (tam prawdopodobnie jest dzielona tylko na 2 części, 2,2 ma 3). Mam coś w razie czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truskawinski Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 dokładnie, w 2.2 są 3 części, kiedyś miałem 2.0 - też 3 częściznalazłem takie cośhttp://allegro.pl/obudowa-oslona-rozrzadu-subaru-impreza-wrx-gt-93-0-i5376324875.html 1,8 2,0 i 2,2 mają identyczne @@BartZ, czy ta zasada dotyczy również turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 I to jest właśnie to. Powiedziałbym, że tak, znając subaru, oczywiście pamiętając, że to DOHC, a nie OHC, jak w przypadku tych naszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truskawinski Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 @@BartZ, nie wiem czy dobrze Cię rozumiem. Twoim zdaniem nie przypasuje ten z silnika turbo (z aukcji co podesłałem) do mojego 2.2 OHC ? Choć w chwili obecne już musztarda po obiedzie - kurier w drodze... sprawdzę empirycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Sorki, nie doczytałem treści ogłoszenia... Tu jest osłona z mojego. Wygląda identycznie. Przypuszczam, że środkowa część jest taka sama, natomiast boki są inne. W DOHC są po prostu szersze, ukształtowane na podwójny wałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truskawinski Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Ta od turbo wygląda identycznie ( no, pomijając napis "turbo" ) wydaje się że będzie cacy choć jeszcze nie zamontowałem. Ale smutek wielki bo brakuje mi uszczelki tej co się montuje w górnej części osłony. Jest może ktoś w stanie poratować ? Zadzwonię rano do ASO ale jakoś nie mam przekonania, że sukces to przyniesie. przejrzałem dokumentację... na dole też powinna być uszczelka... są braki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Te uszczelki miękną od oleju i się rozsypują. Ja na osłonie zrobiłem fajnego węża z masy uszczelniającej poczekałem aż zastygnie i zrobiła się fajna uszczelka Zwróć uwagę, że w osłonie są na dole dziurki spustowe i ich nie można zaklejać. W turbo są duże osłony na wałki na głowicę i na pewno nie będą pasować. Na motor się nie wypowiadam. A dziury w osłonie to niestety częsta przypadłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truskawinski Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Uszczelki udało się załatwić w ASO. Natomiast już wiem, że osłona od turbo nie pasuje. W turbo musi być inna pompa wody. Mam coś w razie czego Zatem jestem zainteresowany Przy okazji ogłoszenie: mam na sprzedaż osłonę środkową rozrządu do wersji turbo. stan bdb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Uszczelki udało się załatwić w ASO. Natomiast już wiem, że osłona od turbo nie pasuje. W turbo musi być inna pompa wody. Mam coś w razie czego Zatem jestem zainteresowany Przy okazji ogłoszenie: mam na sprzedaż osłonę środkową rozrządu do wersji turbo. stan bdb. W której części nie pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truskawinski Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Płaszczyzna przylegająca do obudowy pompy wody jest wyprofilowana w moim, natomiast w wersji turbo jest płaska. Z przodu obudowy różnic nie widać. Mam dobre zdjęcie, które ukazuje różnice ale nie wiem jak je wkleić na forum..... prośba o podwpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Płaszczyzna przylegająca do obudowy pompy wody jest wyprofilowana w moim, natomiast w wersji turbo jest płaska. Z przodu obudowy różnic nie widać. Mam dobre zdjęcie, które ukazuje różnice ale nie wiem jak je wkleić na forum..... prośba o podwpowiedź No to mnie zdziwiłeś. Człowiek się jednak całe życie uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truskawinski Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 A oto różnica : 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się