truskawinski Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Witam, czy wiecie może czy pokrywa paska rozrządu jest taka sama w silnikach 2.0, 2.2 i 2.5 ? moje auto to legacy II 2.2 z 94 roku. Mam dziurę na wylot w obudowie a mało na rynku osłon wyjętych z 2.2 - stąd pytanie czy przypasuje od innego silnika ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Pod koniec miesiąca będę mógł sprawdzić, bo vede wyjmował 2.2 z auta, a w magazynie lezą od 2.0. Wiem, ze jakieś różnice były miedzy 2.0, a 2.2, ale wydaje mi sie, ze jakbyś miał komplet od 2.0 to podejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 1,8 2,0 i 2,2 mają identyczne Nie wiem jak od 2,5 (tam prawdopodobnie jest dzielona tylko na 2 części, 2,2 ma 3). Mam coś w razie czego Link to comment Share on other sites More sharing options...
truskawinski Posted June 11, 2015 Author Share Posted June 11, 2015 dokładnie, w 2.2 są 3 części, kiedyś miałem 2.0 - też 3 częściznalazłem takie cośhttp://allegro.pl/obudowa-oslona-rozrzadu-subaru-impreza-wrx-gt-93-0-i5376324875.html 1,8 2,0 i 2,2 mają identyczne @@BartZ, czy ta zasada dotyczy również turbo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 I to jest właśnie to. Powiedziałbym, że tak, znając subaru, oczywiście pamiętając, że to DOHC, a nie OHC, jak w przypadku tych naszych Link to comment Share on other sites More sharing options...
truskawinski Posted June 11, 2015 Author Share Posted June 11, 2015 @@BartZ, nie wiem czy dobrze Cię rozumiem. Twoim zdaniem nie przypasuje ten z silnika turbo (z aukcji co podesłałem) do mojego 2.2 OHC ? Choć w chwili obecne już musztarda po obiedzie - kurier w drodze... sprawdzę empirycznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Sorki, nie doczytałem treści ogłoszenia... Tu jest osłona z mojego. Wygląda identycznie. Przypuszczam, że środkowa część jest taka sama, natomiast boki są inne. W DOHC są po prostu szersze, ukształtowane na podwójny wałek Link to comment Share on other sites More sharing options...
truskawinski Posted June 12, 2015 Author Share Posted June 12, 2015 Ta od turbo wygląda identycznie ( no, pomijając napis "turbo" ) wydaje się że będzie cacy choć jeszcze nie zamontowałem. Ale smutek wielki bo brakuje mi uszczelki tej co się montuje w górnej części osłony. Jest może ktoś w stanie poratować ? Zadzwonię rano do ASO ale jakoś nie mam przekonania, że sukces to przyniesie. przejrzałem dokumentację... na dole też powinna być uszczelka... są braki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soltys Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 Te uszczelki miękną od oleju i się rozsypują. Ja na osłonie zrobiłem fajnego węża z masy uszczelniającej poczekałem aż zastygnie i zrobiła się fajna uszczelka Zwróć uwagę, że w osłonie są na dole dziurki spustowe i ich nie można zaklejać. W turbo są duże osłony na wałki na głowicę i na pewno nie będą pasować. Na motor się nie wypowiadam. A dziury w osłonie to niestety częsta przypadłość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
truskawinski Posted June 13, 2015 Author Share Posted June 13, 2015 Uszczelki udało się załatwić w ASO. Natomiast już wiem, że osłona od turbo nie pasuje. W turbo musi być inna pompa wody. Mam coś w razie czego Zatem jestem zainteresowany Przy okazji ogłoszenie: mam na sprzedaż osłonę środkową rozrządu do wersji turbo. stan bdb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 Uszczelki udało się załatwić w ASO. Natomiast już wiem, że osłona od turbo nie pasuje. W turbo musi być inna pompa wody. Mam coś w razie czego Zatem jestem zainteresowany Przy okazji ogłoszenie: mam na sprzedaż osłonę środkową rozrządu do wersji turbo. stan bdb. W której części nie pasuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
truskawinski Posted June 15, 2015 Author Share Posted June 15, 2015 Płaszczyzna przylegająca do obudowy pompy wody jest wyprofilowana w moim, natomiast w wersji turbo jest płaska. Z przodu obudowy różnic nie widać. Mam dobre zdjęcie, które ukazuje różnice ale nie wiem jak je wkleić na forum..... prośba o podwpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Płaszczyzna przylegająca do obudowy pompy wody jest wyprofilowana w moim, natomiast w wersji turbo jest płaska. Z przodu obudowy różnic nie widać. Mam dobre zdjęcie, które ukazuje różnice ale nie wiem jak je wkleić na forum..... prośba o podwpowiedź No to mnie zdziwiłeś. Człowiek się jednak całe życie uczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
truskawinski Posted June 16, 2015 Author Share Posted June 16, 2015 A oto różnica : 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now