Piciak Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witajcie moi mili Historia brzmi nastepujaco: W mojej Imprezie GT rok 2000 sprzeglo bylo na wykonczeniu (lapalo pod sam koniec) wiec zebralem sie i kupilem nowe Exedy organiczne (zamiennik) i zalozylem. Niestety okazalo sie, ze wysprzeglik i przewod do wysprzeglika rowniez sa do wymiany. Musialem odstawic samochod na dwa tygodnie bo przewod musial przyplynac z Japonii. Gdy juz wszystko zostalo zlozone do kupy i zaczalem jezdzic to zauwazylem, ze przy ruszaniu i redukowaniu strasznie telepie mi samochodem. Telepie sie deska rozdzielcza, lusterka, nawet mam wrazenie, ze kurnik na masce sie trzesie. Zaczely wibrowac rowniez pedaly, wszystkie trzy, od tak po prostu podczas jazdy niezaleznie od predkosci. Jak stoje w miejscu na jalowym to wibruje tylko sprzeglo ale dopiero po wcisnieciu centymetra czy dwoch. Przegrzebalem internety i zauwazylem, ze kilka osob (m.in. z tego forum) mialo podobny objaw tyle, ze bez wibracji pedalow. Jedni mowia, ze trzeba dotrzec sprzeglo (bo twarde sprezyny, bo sie musi ulozyc, bo bla bla), drudzy natomiast od razu mowia, ze nie ma czegos takiego jak docieranie sprzegla, ze albo mechanik spartolil albo docisk/tarcza jest walnieta i na gwarancje oddac trzeba. Zrobilem tak juz ze 200km i powiem, ze faktycznie przy ruszaniu telepanie zelzalo, powiedzialbym, ze dosc konkretnie, ale redukowanie biegow to jest hardcore, az zeby strzelaja. Jak bylo na poczatku tak jest i teraz. Problem ten nie wystepuje tylko przy miedzygazie, ale nie bede przeciez jezdzil tak caly czas, czasem tez chce normalnie zredukowac i jest to cholernie nieprzyjemne. Moj mechanik powiedzial, zeby jeszcze jezdzic spokojnie i normalnie bez miedzygazu redukowac dopoki to nie ustapi. Sa tez opcje, zeby je przypalic troszke, czy to startujac czy podczas jazdy lekko powciskac. Martwie sie o moja Wanienke Przed wymiana sprzegla byla zdrowa Ktos podzieli sie jakas rada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 To niech mechanik ci dotrze jak taki mądry jest albo spartaczył robotę albo spartaczony jest ten cały zamiennik. Oby nie policzył za ponowne ściąganie skrzyni biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciak Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Czyli co, docieranie sprzegla to bajka? Nie ma czegos takiego? W takim razie jak wytlumaczyc to, ze na poczatku (po zmianie sprzegla) byl dramat przy ruszaniu (jedynka czy wsteczny) a teraz jest ok? Zostalo tylko to hardcorowe telepanie przy redukcjach. To nie jest atak, pytam po prostu bo sie juz gubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Prawdopodobnie sprzęgło jest wadliwe. Jak dalej będziesz z tym jeździł, to przegrzejesz koło zamachowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciak Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) A jakie objawy ma walniete kolo zamachowe? Bo jak przegrzebywalem internet to niektorzy w podobnych przypadkach typowali wlasnie kolo zamachowe. Edytowane 8 Czerwca 2015 przez Piciak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 @@Piciak, nie ma innej opcji, jak rozebrać i sprawdzić. Nic tu się nie dotrze i samo nie przejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciak Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 No dobrze, pojade wiec do niego i rozbierzemy to. Zdam relacje, jak juz cos bede wiedzial. Ale jakby ktos jeszcze mial cos do powiedzenia, to smialo Doceniam kazdy post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Mechanior rozbierze to ci niech da obejrzeć sama tarcze sprzęgła i powinno byc widać nie równe ślady jej zużycia. To widać gołym okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciak Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 A co z tym wibrowaniem pedalow? Moze to byc jakos powiazane ze soba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Raczej całe wibracje idą na karoserie nie na pedały ja nie wiem poduszek moze ci nie po zakręcał albo kijowo zamach dokręcił albo zamontował napewno bedzie sprzeglo juz do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 U mnie po wymianie oryginalnego sprzęgła wszystko było idealnie, żadnych powyższych objawów. Przez kilka pierwszych dni trochę tylko śmierdziało... Ktoś musiał cos spartolić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciak Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 No wlasnie, oryginalne. Ile dales za nie? W Aso? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 To było w N/A, parę lat temu i kosztowało coś koło tysiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) Witajcie znow Czy moze mi ktos szybko napisac jaka jest srednica tarczy sprzegla w Imprezie GT rok 2000? Jesli to ma w czyms pomoc to oznaczenie mojej skrzyni brzmi: HM - TY754VN1AB Edit: zadzwonilem do sklepu i powiedziano mi, ze 230mm Jakby ktos mial inne zdanie to prosze mowic Edytowane 17 Czerwca 2015 przez Piciak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Moim zdaniem dobrze Ci powiedziano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 ASO ma zawsze racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Tyle ze nie dzwonilem do ASO tylko do prywatnego sklepu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) to ASO są Państwowe? ;D Tarcza: Typ modelu: GF8, Il. zębów: 24, srednica wewnętrzna: 150 mm, srednica zewnętrzna: 230 mm Edytowane 17 Czerwca 2015 przez Bombur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 No walnalem gafe ale wiecie o co mi chodzilo Dziekuje slicznie za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się