Jump to content

zmiana biegów w wrx2003

adi_crf

Recommended Posts

kupiłem wrx-a z 2003 i mam problem z szybkim zapięciem 2 biegu - reszta idzie jak po maśle przy zmianie z 1 na 2 szybko spadają obroty i auto strasznie nerwowo zapina ten bieg. czy to normalne czy też jest jakiś patent na szybką i prawidłową zmianę? proszę o podpowiedź szanownych kolegów jestem w tym temacie zielony.

Hmm działanie skrzyni w Subaru WRX ... to jak wchodzenie do Domu.

Jedynka, z kopa w drzwi.

Dwójka, przez okno.

Trójka, normalnie otwierając.

Czwórka, od tyłu przez kuchnie.

Piątka, przez długi komin.

Wsteczny, przez podkop do piwnicy...

:)

u mnie tez twojka czasami haczy, ale niezbyt czesto. to zalezy jaki ma dzien.

kiedys slyszalem, ze w autach zawsze najwiecej problemow jest z dwojka, bo to najczesciej uzywany bieg...

b.

dzięki za info. Myślę że muszę potrenować aby ta 2 wchodziła płynnie bo przecież inaczej nie ma wrażenia przy napędzaniu jeśli za wolno i z szarpnięciem będzie przełanczany ten bieg.

Proszę ew. o podpowiedzi jak to przeskoczyć! :roll:

Jestem szczęśliwym posiadaczem WRX 2002 .... u mnie ten problem pojawia sie podczas zapinania 3 na 4 ... obroty muszą spaść na ok. 3000 .... powyżej jest słyszalny zgrzyt ... przy redukcji 5 na 4 takiego problemu nie ma ....

Pozdrawiam Daniel

Ale ty jezdzisz i wkladasz biegi jak Kuzaj więc się nie dziw :mrgreen:

U mnie po zmianie oleju bardzi sie poprawilo, tylko niestety ten olej nie jest dostepny w PL.

Pozatym to normalne, przygotuj sie ze w zimie bedzie gorzej. Nie boj sie urzyc sily :wink:

tzn ?

To znaczy ze nie mozna go kupic w sklepie w Polsce, bo nikt go tam nie sprzedaje.

W Polsce można wszystko kupić. Nawet Abramsa. Rzuć nazwą, a jak nie chcesz robić krypto to na priv.

Przecież teraz jest wszystko dostępne w Polsce i ta dyskusja jest bez sensu... Jeśli nie mają w ofercie to niech sprowadzą. LeonID dobrze zapytał, ja też się dziwiłem co to za wynalazek że nie ma go w kraju.