Lukar Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 No właśnie - jakie nakrętki do felg wybrać. Muszę kupić komplet, pacjent to WRX 2001 na ATS-ach DTM Competition. Znalazłem coś takiego: opcja 1 nakrętki, zabezpieczenia lub opcja 2 zestaw nakrętki + zabezpieczenia. Ktoś ma może doświadczenie z nakrętkami z pierwszej opcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Ktoś ma może doświadczenie z nakrętkami z pierwszej opcji?Ja mam, niestety kiepskie. Po kilkunastu cyklach dokręcania i odkręcania już "ciężko chodzą", widać gwinty się odkształciły. Mogę polecić albo oryginały, albo wzmocnione przelotowe rajdowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukar Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Dzięki za opinię! A może ktoś coś o opcji nr 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciulek Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 napewno nakrętki ocynkowane szybko staną się rude, przy odkręcaniu i przykręcaniu zwłaszcza kluczem pneumatycznym ocynk odbija się z powierzchni w efekcie czego po zimie nakrętku rdzewieją, jeśli jesteś detalistą i rdzawa nakrętka Cię wkurzy zainwestuj raz na lata w ocynk lub nikiel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 ..podłącze się do pytania, czy ktoś może podać jakie nakrętki zabezpieczające najlepiej zastosować do felg Millenium Revolution, jakieś linki poproszę, z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Ktoś ma może doświadczenie z nakrętkami z pierwszej opcji?Ja mam, niestety kiepskie. Po kilkunastu cyklach dokręcania i odkręcania już "ciężko chodzą", widać gwinty się odkształciły.Mogę polecić albo oryginały, albo wzmocnione przelotowe rajdowe. Możesz polecić te wzmocnione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukar Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 OEM-owe to te? <link> Będą działać w połączeniu z ATS-ami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Ktoś ma może doświadczenie z nakrętkami z pierwszej opcji? Ja mam, niestety kiepskie. Po kilkunastu cyklach dokręcania i odkręcania już "ciężko chodzą", widać gwinty się odkształciły.Mogę polecić albo oryginały, albo wzmocnione przelotowe rajdowe. Możesz polecić te wzmocnione? Wejdź na stronę Carfita (carsport), tam znajdziesz szpilki i nakrętki. OEM-owe to te? <link> Będą działać w połączeniu z ATS-ami?Będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ok, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się