mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) po umyciu mam problem, troche wody nalalo sie przez dziure na spryskiwacz (mam zatkany szukam innego) i zapaliła się kontrolka, samochód trochę drga i wydaje mi się, że pracuje trochę inaczej, odpiąłem trzy kable które chyba idą do świec, przekręciłem kluczyk, pokręcił sekundę i zapalił, odpiąłem i podpiąłem następny i tak po kolei, każdy o dziwo odpalił... Z tego chyba wychodzi, że wszystlkoe cylindry pracują? Co sprawdzić dalej? Jak sprawdzić świece? W ogóle nie widzę fajek, tylko jakieś gumowe coś co idzie od tych kabli, które odpinałem, czy tam są świece? Jeśli tak to jak to zdjąć żeby nie zepsuć? A może zawory? Tylko czemu tak nagle? Edytowane 26 Marca 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Dokładne osuszyć kable zapłonowe i cewkę,sprężone powietrze albo jak brak takich luksusów,to szmata w rękę i wycieramy do sucha. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 a co powiesz o suszarce? i czy to coś da? Od mokrego checkengine się zapalił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 a co powiesz o suszarce? i czy to coś da? Od mokrego checkengine się zapalił? Tak jak kolega wyżej napisać, wysusz wszystko. Kable i cewki do sucha. Sprawdź też świece. Na przyszłość nie myj hehe Brudny ładniej pracuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) a jak poczekam trzy dni to samo wyschnie czy dalej będzie problem? Edytowane 26 Marca 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 a co powiesz o suszarce? Może być i suszarka,tylko trochę się nią nadmuchasz. Od mokrego checkengine się zapalił? Mógł,wypadanie zapłonu z powodu przebicia na kablach wysokiego napięcia,cewce czy świecach. Jak postoi 3 dni,to samo wyschnie,odparuje. O ile nie będzie padać czy dużej wilgotności. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 jak pali na trzy cylindry to nie jeździć żeby tego niepracującego nie zajechać? W sumie to nie mam pewności, że pali na trzy... Lekko drga, dźwięk z wydechu wydaje się inny, pali się kontrolka, pod maską po prawej stronie (siedząc w kabinie) widać, że była woda, bo jeszcze mokre jest. No to polecę wysuszę, jak nic nie da to poczekam i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Gdyby chodził na trzech cylindrach nie drgał by lekko tylko trząsł by się jak galareta i wolniej wchodził na obroty a dźwięk byłby jak w chinquecento. Lepiej wszystko osuszyć bo jeżeli woda stoi gdzieś na cewce lub zamokła pod przewodami to będzie schła rok przy tej pogodzie którą mamy za oknem. A żeby zdjąć przewody ze świec wystarczy pociągnąć tylko złap za grubszą część przy samym bloku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Uff, bo sprawdzam te cylindry od nowa i dalej osobno na kazdym dziala. Drgania sa takie ze lewarek skrzyni biegow tak lekko sie trzesie, samochodem nie telepie, na obroty na luzie wchodzi chyba dobrze, raczej bez znacznego opoznienia, ale jak dodam gazu i puszcze to leci w gore potem spada na okolo 1000obr i dopiero na 700/800, nie wiem czy tak ma byc. Jutro wysusze te przewody. Nie wiem czemu ale samochod teraz wydaje mi sie slabszy, ale ja potrafie sobie rozne rzeczy ubzdurac, wiec nie wiem. Martwi mnie dzwiek, ktory jest chyba inny. No i ta pieprzona kontrolka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Może być to problem z jakimś lekkim zwarciem przez wilgoć i przebiciami z tym związanymi. Kontrolka świadczy właśnie o problemach z zapłonem a gdyby chodził na trzech moc byłaby znacznie mniejsza jakby Cię ktoś z tyłu trzymał. Dźwięk może być inny jeżeli mieszanka nie spala się tak jak powinna. Zacznij od przewodów i cewki. Najlepiej też zdejmij przewody przy świecach i osusz gniazda bo tam też mogła zebrać się woda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) jutro dziewczyna wróci wcześniej i spróbuje coś porobić, jak jej nie wyjdzie to sam zrobię, może się uda, tylko boję się tą gumę ściągać ze świec bo cholernie mocno trzyma. Ta kontrolka od razu zgaśnie jak sie wysuszy? Teraz tak myślę, może to wina tego hill holdera, którego wyregulowałem, wcześniej blokował hamulce przy ostrzejszym hamowaniu, ale linkę poluzowałem na tyle, że już tego nie ma, a w sumie nie wiem czy nie po tym zaczęło się świecić, chociaż wątpię bo zauważyłem dopiero po myciu. Edytowane 26 Marca 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Check sam nie znika jesli błąd jest powazny i powtarzający. Mozesz go skasować np tanim interfejsem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) czyli on nie zniknie nawet jeśli błędu już nie będzie?????????? Edytowane 26 Marca 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Zależy od błędu bo jeżeli to wina przebić na cewce to zniknie sam. I na 100% nie ma to nic wspólnego z hill holderem gdyż nie ma on wpływu na prace silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 zniknie od razu jeśli przebicie zniknie czy jeszcze trochę poświeci? Podasz przykład takiego interfejsu? I czy pokazuje on jaki to błąd żeby się dowiedzieć co to dokładnie? Czyli jeśli wszystko będzie normalnie równo pracować itd to znaczy, że pojawiło się coś tak nagle i to, że akurat po myciu to przypadek? I w takim wypadku od razu do mechanika żeby sprawdził co to i naprawił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Jak osuszenie nie pomoże to wtedy do mechanika żeby podpioł pod kompa i wszystko będzie jasne. A jeśli po osuszeniu wszystko będzie ok to już nie ma co naprawiać a check jeżeli ma zniknąć to zniknie odrazu jak silnik zacznie normalnie pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 ok dzięki, to zbieram kasę na mechanika, bo check nie zniknie, takie już mam szczęście.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Nie wiem skąd jesteś ale w Warszawie więcej niż 100zl nie biorą za taką usługę. Mam nadzieje że szybko się wyjaśni i małym kosztem będziesz mógł się cieszyć pełnią mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 oby, dzięki http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/52849-problem-drzenie-falowanie-obrotow-outback-25-1998-r/ znalazłem jeszcze coś takiego, chodzi dokładniej o cytat o stykaniu czarnych kabli pod kierwonicą, które mają wykasować błąd. Da to coś? Jeśli coś będzie nie tak to pojawi się znowu i tak, ale jeśli nie to może zniknie? Pod kierwonicę nie patrzyłem czy mam takie coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Nie wykasować a "wymrugać" błędy. U Ciebie jest już gniazdo diagnostyczne do podłączenia pod kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Z tego co czytałem o tych kabelkach w innym temacie to służą one właśnie do pokazywania błędów i jeżeli będziesz umiał odczytać alfabet morsa to możesz spróbować ale ja nigdy tego nie robiłem więc nie pomoge... P.S. Kolega wyżej mnie uprzedził Edytowane 26 Marca 2015 przez Krawiec_91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) da się ściągnąć jakis program na laptopa i zobaczyć co to czy w imprezie to niemożliwe? I gdzie jest to gniazdo? Edytowane 26 Marca 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 da się ściągnąć jakis program na laptopa i zobaczyć co to czy w imprezie to niemożliwe? I gdzie jest to gniazdo? Da się.A kabelek do podłączenia kompa masz? Gniazdo powinieneś mieć od spodu deski w okolicach kolumny kierowniczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Kup cos takiego na allegro ELM 327 BLUETOOTH PL telefonem z android odczytasz błąd i ewentualnie go skasujesz. Przy okazji filtr powietrza jest suchy? Edytowane 27 Marca 2015 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Kup cos takiego na allegro ELM 327 BLUETOOTH PL telefonem z android odczytasz błąd i ewentualnie go skasujesz. Przy okazji filtr powietrza jest suchy? ciekawe urządzonko. Sprawdza się to w praktyce przy diagnostyce silnika? Podeszłoby coś takiego do GT '98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się