tosster Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Hej, Zauwazylem problem z moim gt'kiem (my '00). Zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku da sie wyczuc telepanie buda. Nie jest jakies absurdalnie duze ale spokojnie mozna je wyczuc. Falowanie obrotow jest pomijalane. Jedyne co mnie wtedy zastanawia to falowanie cisnienia oleju (Nie spada on ponizej 2 barow) Na cieplym silniku ten objaw na dobra sprawe ustaje. Cisnienie oleju trzyma: na rozgrzanym okolo 2 barow (obroty jalowe), przy obciazeniu na okolo 6-7. Dodatkowo na "zimnym" mialem taki przypadek ze po wcisnieciu sprzegla obroty spadly az silnik zgasl. Moze ktos naprowadzi. Pozdrawiam Edytowane 22 Marca 2015 przez tosster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Po pierwsze wypadało by się przywitać w odpowiednim dziale. Po drugie co to jest falanowanie? Po trzecie pisz poprawnie i logicznie bo to co napisałeś sugeruje żeś w gimnazjum jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosster Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Ubostwiam takie podejscie liczylem na jakies trafne sugestie dotyczace samochodu a nie uwag dotyczacych mojego sposobu pisania. Staralem sie zamiescic jak najwiecej szczegolow. Wydaje mi sie ze zachowalem sie dosc kulturalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Na The Forum piszemy w języku polskim, szanuj innych pisząc poprawnie i logicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Mi tez trzęsie buda ale dlatego ze silnik sie trzęsie bo cisinienie inne na kazdym cylindrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 u mnie telepalo buda jak przestawil sie rozrząd. Natomiast falowanie cisnienia oleju nie wróży nic dobrego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosster Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 u mnie telepalo buda jak przestawil sie rozrząd. Natomiast falowanie cisnienia oleju nie wróży nic dobregoDzieje sie tak jedynie na zimnym silniku. Na cieplym trzyma odpowiednie cisnienie. Obawiam sie ze zawory sa do regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Przyczyny telepania są dwie - wywalone poduchy lub nierówna praca silnika. Nierówna praca może być spowodowana wieloma czynnikami, które z reguły wiążą się z głowicami. Czyli UPG, wywalone zawory, pęknięcia, etc. co w efekcie powoduje brak komprechy i czkawki. Oczywiście zakładając, że rozrząd jest ok podobnie jak podawanie paliwa i świeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się