Skocz do zawartości

tosster

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Osiągnięcia tosster

0

Reputacja

  1. Dzieje sie tak jedynie na zimnym silniku. Na cieplym trzyma odpowiednie cisnienie. Obawiam sie ze zawory sa do regulacji.
  2. Ubostwiam takie podejscie liczylem na jakies trafne sugestie dotyczace samochodu a nie uwag dotyczacych mojego sposobu pisania. Staralem sie zamiescic jak najwiecej szczegolow. Wydaje mi sie ze zachowalem sie dosc kulturalnie.
  3. Hej, Zauwazylem problem z moim gt'kiem (my '00). Zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku da sie wyczuc telepanie buda. Nie jest jakies absurdalnie duze ale spokojnie mozna je wyczuc. Falowanie obrotow jest pomijalane. Jedyne co mnie wtedy zastanawia to falowanie cisnienia oleju (Nie spada on ponizej 2 barow) Na cieplym silniku ten objaw na dobra sprawe ustaje. Cisnienie oleju trzyma: na rozgrzanym okolo 2 barow (obroty jalowe), przy obciazeniu na okolo 6-7. Dodatkowo na "zimnym" mialem taki przypadek ze po wcisnieciu sprzegla obroty spadly az silnik zgasl. Moze ktos naprowadzi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...