nitroceluloza Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Witam, problem mam jak w temacie, przy skręcie maksymalnym kierownicą i na nierównej nawierzchni (np kostka brukowa) słychać stukanie przedniego zawieszenia. Z góry mówię że łączniki stabilizatora są dobre i wszystkie tuleje nowe poliuretanowe. Czasami też słychać lekkie puknięcie przy hamowaniu... Amortyzatory mają po 80% sprawności i eweidentnie są w dobrym stanie a sprężyna też nigdzie nie wygląda na pęknięta. Czy może to być mocowanie (łożysko?) pod kielichem amortyzatora? jak potwtwierdzić taką daignozę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 A przeguby sprawdziles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Maglownica stuka. W Legacy\ Outback to norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Przeguby są ok. a co do maglownicy to TTTM czy należałoby coś z tym zrobić? wspomaganie chodzi idealnie tylko czasem po uruchomieniu przy niskuch temp to w skrajnych polozeniach piszczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Jeżeli nigdzie nie cieknie to nie przejmować się i jeździć . Jak zacznie cieknąć to zregenerować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Ile nowa maglownica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Przy tego typu stukach warto też sprawdzić same amortyzatory. U mnie również było podejrzenie, że luz mają kielich amortyzatora lub maglownica. Po bardzo dokładnym sprawdzeniu okazało się, że stuka lewy amortyzator! Mimo 90% sprawności! Ale już 9-letni... Kiedyś o tym pisał też carfit, że po pewnym przebiegu warto amorki wymienić. Edytowane 28 Maja 2015 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się