palmall Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Siemka! Taki mykes, zmieniałem sobie rozrząd przy weekendzie, i przy okazji przeczyściłem przepustnice. Było tam sporo nagaru, wszystko dokładnie wyczyściłem i wypolerowałem, złożyłem całość do kupy, no i zauważyłem że trochę inaczej się zachowuje auto. Generalnie to wcześniej raczej obrotów mi nie trzymało tak jak powinno, potrafiły zafalować, za nisko spaść - szczególnie przy wysprzęgleniu i hamowaniu - teraz to znikło. Ale tak jakby w drugą stronę działa - czasami za wolno schodzi z obrotów, potrafi się zatrzymać nawet na 2 tyś i powoli schodzić poniżej 1tyś. https://www.youtube.com/watch?v=H7duR1w1q58 Ktoś coś? Nie przejmować się/tak ma być czy coś da się z tym zrobić? Nie mam porównania jak to powinno wyglądać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ja mam tak, że jak auto "zatrzymam" na luzie (swiatła, parking) to najpierw obroty spadają do 1k RPM, i powoli zaczyna opadaćo 650-700RPM; przy takich obrotach następuje stabilizacja. Oczywiście to co opisałem dotyczy nagrzanego silnika, na zimnym obroty mam wyższe. Aktualnie walcze z falowaniem obrotów na zimnym - wyszło, że mam na początek do wymiany czujnik położenia biegu jałowego. Zobaczymy, czy pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się