sopello19 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam! Posiadam Impreze 2.0 N/A 125KM 1999 rok. w ktorej problem polega na spadku mocy w zakresie obrotów 3000-4500. Po przekroczeniu tych obrotów dostaje kopa i moment jest czerwone pole. W trakcie tego zakresu jedzie jakby cos ja trzymalo za ogon. Zmienilem juz swiece, przewody, wyregulowane sa tez zawory, pali bez problemu, chodzi równo. Zmienilem tlumik koncowy na przelot z silencerem i jest poprawa, ale tylko bez silencera ( efekt jest dopóki wydech sie nie rozgrzeje porządnie). Dodam ze kolega ma identyczne subaru, z takim samym wydechem i problemu nie ma. Prosze o pomoc, moze ktos mial podobne obiawy. Z góry dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S1M0N Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam kolegę Niestety obstawiam początki przygody z czujnikiem spalania stukowego... U mnie na początku było bardzo podobnie, potem już auto zaczynało być mułowate w dużo szerszym zakresie obrotów... Tematów na forum sporo, rozwiązania różne, ale efekty nie zawsze pozytywne. U mnie nawet wymiana czujnika na nowy oryginalny nic nie dała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 A jak rozwiązales problem? Dodam jeszcze, ze błedów brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durrrr Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 U mnie zaczęło się identycznie, później zakres obrotów rósł i rósł aż w końcu nie dało się w ogóle jeździć. Auto przywróciła do życia wymiana pompy paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Wszedzie pisza ze ten czujnik stukowy objawia sie do 2500 obr... U mnie ewidetnie jest spadek po 3000 obr. I wiem ze tematów jest sporo, ale nie znalazlem zadnego pasujacego.. Myslalem o pompie, ale nie chce wymieniac wszystkiego po koleji. A na jaka pompe zmieniles? Oryginal, zamiennik czy soc wzmocnionego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bitel Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 U mnie było podobnie, okazało sie że to sonda lambda. Ale co jakiś czas wyskakiwał Check Engine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Najciekawszy jest ten objaw z tlumikiem koncowym. Z silencerem przycinka jest bez wzgledu czy zimny czy cieply. Bez silencera jest OK dopoki sie fest nie rozgrzeje wydech....??? Tak wiec chyba mozna wykluczyc pompe paliwa czy czujnik spalania stukowego??. A co myslicie o katalizatorze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopello19 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Rozwiazaniem problemu byla sonda. Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się