sopello19 Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Witam! Posiadam Impreze 2.0 N/A 125KM 1999 rok. w ktorej problem polega na spadku mocy w zakresie obrotów 3000-4500. Po przekroczeniu tych obrotów dostaje kopa i moment jest czerwone pole. W trakcie tego zakresu jedzie jakby cos ja trzymalo za ogon. Zmienilem juz swiece, przewody, wyregulowane sa tez zawory, pali bez problemu, chodzi równo. Zmienilem tlumik koncowy na przelot z silencerem i jest poprawa, ale tylko bez silencera ( efekt jest dopóki wydech sie nie rozgrzeje porządnie). Dodam ze kolega ma identyczne subaru, z takim samym wydechem i problemu nie ma. Prosze o pomoc, moze ktos mial podobne obiawy. Z góry dziekuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S1M0N Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Witam kolegę Niestety obstawiam początki przygody z czujnikiem spalania stukowego... U mnie na początku było bardzo podobnie, potem już auto zaczynało być mułowate w dużo szerszym zakresie obrotów... Tematów na forum sporo, rozwiązania różne, ale efekty nie zawsze pozytywne. U mnie nawet wymiana czujnika na nowy oryginalny nic nie dała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sopello19 Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 A jak rozwiązales problem? Dodam jeszcze, ze błedów brak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
durrrr Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 U mnie zaczęło się identycznie, później zakres obrotów rósł i rósł aż w końcu nie dało się w ogóle jeździć. Auto przywróciła do życia wymiana pompy paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sopello19 Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 Wszedzie pisza ze ten czujnik stukowy objawia sie do 2500 obr... U mnie ewidetnie jest spadek po 3000 obr. I wiem ze tematów jest sporo, ale nie znalazlem zadnego pasujacego.. Myslalem o pompie, ale nie chce wymieniac wszystkiego po koleji. A na jaka pompe zmieniles? Oryginal, zamiennik czy soc wzmocnionego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitel Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 U mnie było podobnie, okazało sie że to sonda lambda. Ale co jakiś czas wyskakiwał Check Engine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sopello19 Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 Najciekawszy jest ten objaw z tlumikiem koncowym. Z silencerem przycinka jest bez wzgledu czy zimny czy cieply. Bez silencera jest OK dopoki sie fest nie rozgrzeje wydech....??? Tak wiec chyba mozna wykluczyc pompe paliwa czy czujnik spalania stukowego??. A co myslicie o katalizatorze?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sopello19 Posted March 2, 2015 Author Share Posted March 2, 2015 Rozwiazaniem problemu byla sonda. Zamykam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now