Skocz do zawartości

demontaż kolektora ssącego / wymiana rury dolotowej gc8


zofx

Rekomendowane odpowiedzi

mógłby ktoś napisać elegancko jak wyjąć/włożyć rurę dolotową ( miedzy turbo a filtrem ) ?

 

juz rozebrałem pół silnika :-/ kolektor ssący juz mam w miarę luźny ale chyba bede musiał wszystko wykręcić, zeby wsadzić nową rurę...

 

czy trzeba wykręcać zbiorniczek od wpomagania ? jesli tak to jak ? pokrywkę a pozniej w srodku są jakies sruby ?

 

ogólnie masakra i juz nie mam siły się z tym szarpać - nie mogę jej wyciągnąć a co dopiero wsadzić nową :-<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tutaj, bo mi się nie chce znowu pisać ;] Zbiornika od wspomagania nie ma potrzeby ruszać.

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76568-ludziska-pro%C5%9Bbe-mam-jak-wyci%C4%85gn%C4%85%C4%87-rure-dolotow%C4%85-z-forka/

Edytowane przez Shabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bym wykręcił kolektor zaraz po wtryskami tak przy samej glowicy bo pod kolektorem masz dwie 10szki trzymają listwy paliwowe i sama wiązkę przewodów jak odkręcisz przy samej głowicy wszystko sie uniesie cala listwa paliwowa wtryski itp.


Jedna rurka a polowe silnika trzeba rozebrać .


Chyba zbiorniczek górny wyrównawczy a nie od wspomagania to trzeba zdjąć jak najbardziej pewnie już składasz. Albo ci śruba wpadła do głowicy i ściągasz głowice hahahaha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...