Jump to content

demontaż kolektora ssącego / wymiana rury dolotowej gc8


zofx
 Share

Recommended Posts

mógłby ktoś napisać elegancko jak wyjąć/włożyć rurę dolotową ( miedzy turbo a filtrem ) ?

 

juz rozebrałem pół silnika :-/ kolektor ssący juz mam w miarę luźny ale chyba bede musiał wszystko wykręcić, zeby wsadzić nową rurę...

 

czy trzeba wykręcać zbiorniczek od wpomagania ? jesli tak to jak ? pokrywkę a pozniej w srodku są jakies sruby ?

 

ogólnie masakra i juz nie mam siły się z tym szarpać - nie mogę jej wyciągnąć a co dopiero wsadzić nową :-<

Link to comment
Share on other sites

Ja tam bym wykręcił kolektor zaraz po wtryskami tak przy samej glowicy bo pod kolektorem masz dwie 10szki trzymają listwy paliwowe i sama wiązkę przewodów jak odkręcisz przy samej głowicy wszystko sie uniesie cala listwa paliwowa wtryski itp.


Jedna rurka a polowe silnika trzeba rozebrać .


Chyba zbiorniczek górny wyrównawczy a nie od wspomagania to trzeba zdjąć jak najbardziej pewnie już składasz. Albo ci śruba wpadła do głowicy i ściągasz głowice hahahaha.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...