Tinuviel Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie, nie zamierzam swojej imprezy przerabiać na pseudo rajdowe auto, nie zamierzam obkleić ją gwiazdkami i stickerami "WRC", nie nie zamierzam założyć maski od WRXa która będzie dmuchać powietrzem na intercooler którego nie ma i nie chcę montować wskaźnika doładowania turbo którego też nie mam. Powody są dwa: - brakuje mi w aucie wskaźnika temperatury oleju, mam taki w moim drugim aucie i bardzo przyzwyczaiłem się do korzystania z niego. - chciałbym coś zrobić z wątpliwą stylistyką w postaci maciupkiego zegarka rodem z lat 80tych i na miarę tej półko-dziury która oryginalnie była (tej się już pozbyłem) pod radiem 1DIN Miejsca na zegary są trzy, na pewno chcę: - Temperaturę oleju, - Zwykły analogowy zegar - ? No właśnie, jaki zegar wybrać jako trzeci? Zazwyczaj bierze się ciśnienie oleju ale to ma sens chyba tylko przy ekstremalnej jeździe prawda? Tak naprawdę nie potrzebuje trzeciego zegara, ale daszka na dwa zegary chyba nie ma a nie zostawię przecież pustej dziury Wskaźniki chcę kupić tutaj: http://www.glowshiftdirect.com/ w sumie tylko dlatego że jedynie na tej stronie znalazłem zwykły zegar 52mm który będzie pasować do reszty. Przesyłka do Polski nie tanio bo około $50 ale alternatywy chyba nie ma. Może wiecie gdzie kupić taniej daszek? Przecież produkcja tego to może 10zł, powinni sprzedawać za 20zł, no 100zł to już szaleństwo, ale 200, 300 nawet za 400zł widziałem. Do tego może są jakiś firmy bliżej niż w US gdzie mogę kupić zestaw wskaźników z zegarkiem 52mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Moze wyrobisz sie w min 500 zeta zegar kontroler czujnik i daszek za 20 zeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Może coś takiego Cię zainteresujehttp://www.telwis.pl/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp-p-119.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Może coś takiego Cię zainteresuje http://www.telwis.pl/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp-p-119.html Fajne to to Masz to u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Moze wyrobisz sie w min 500 zeta zegar kontroler czujnik i daszek za 20 zeta. Nie sądzę, niby gdzie? Może coś takiego Cię zainteresuje http://www.telwis.pl/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp-p-119.html Fajne fajne, tylko to chyba łączy się z komputerem auta (obd?) a w imprezie nie ma fizycznie czujnika temperatury oleju. Mam u siebie w aucie już radio z androidem sprawowane z OBD więc wszystkie rzeczy typu spalanie itp. mogę sobie wyświetlać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Fajne fajne, tylko to chyba łączy się z komputerem auta (obd?) a w imprezie nie ma fizycznie czujnika temperatury oleju. Mam u siebie w aucie już radio z androidem sprawowane z OBD więc wszystkie rzeczy typu spalanie itp. mogę sobie wyświetlać. Trzeba było przeczytać opis do końca jest możliwość podłączenia dodatkowych czujników temperatury : " pomiar temperatury silnika lub oleju przy pomocy analogowego czujnika temperatury, ostrzeganie dźwiękowe po przekroczeniu zadanej temperatury z w/w czujnika (możliwość ustawienia progu) dodatkowy analogowy czujnik temperatury wkręcony w blok silnika, głowicę lub miskę olejową (czujnik typu NTC - standardowy motoryzacyjny do pomiaru temperatury cieczy) " tu masz takie ustrojstwo zamontowane w Legacy I, gdzie nie ma OBD http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/74416-s-subaru-legacy-i-turbo-sedan-95r-220km-turbodziad/ Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 fary podoba mi się, ale chyba nie do subaru, może w drugim aucie zamontuje. Co do zegarów klasycznych: -> Temperatura oleju, w zestawie jest czujnik temperatury, podążając za instrukcją: Oil Gallery Test Port: Some engine oil galleries will have a test port plug. Check your owner’s manual to verify the location and thread size. Remove the port plug and install the supplied temperature sensor. Additional adapters may be required if the port is not threaded to 1/8th NPT. Oil Filter Adapter Installation: You can purchase an Oil Filter Sandwich Adapter from www.GlowShift.com. This oil filter sandwich adapter is installed between your oil filter and engine block, providing you with 3 sensor ports in which you can install the oil temperature sensor to. T-Fitting Installation: Remove your stock oil temperature sensor and fasten a T-fitting in its place. 1/8th NPT T-Fittings are available for purchase at www.GlowShift.com. Using a T-fitting allows you to “T” off of the port and opens up 3 more, which then allows for the stock and GlowShift sensors to be installed and operate simultaneously. Który z tych sposobów stosuje się w Imprezie? Wydaje mi się że adapter pod filtr oleju, tylko który: http://www.glowshiftdirect.com/Oil-Filter-Sandwich-Adapters.aspx?sitelink=LeftNav -> Ciśnienie oleju Z tego co rozumiem do jednego adaptera będę mógł podpiąć razem sensor od temperatury jak i ciśnienia. Dzięki wielkie za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 A na allegro Nie ma. Wstaw linka jakie zegary masz zamiar kupic. Jak dla mnie defi to najlepszy wybór . http://www.defi-shop.com/products/advance_bf/adbf_oilpress/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 A na allegro Nie ma. Wstaw linka jakie zegary masz zamiar kupic. Jak dla mnie defi to najlepszy wybór . http://www.defi-shop.com/products/advance_bf/adbf_oilpress/ Hej taki zestaw: Impreza triple dash: http://www.glowshiftdirect.com/subaru-impreza-wrx-and-sti-fiberglass-triple-dash-gauge-pod.aspx Oil pressure: http://www.glowshiftdirect.com/tinted-7-color-100psi-oil-pressure-gauge.aspx Oil temperature: http://www.glowshiftdirect.com/tinted-7-color-celsius-oil-temperature-gauge.aspx Clock:http://www.glowshiftdirect.com/tinted-7-color-clock-gauge.aspx Słyszałem i czytałem że defi robi dobre zegary, niestety ja potrzebuje do kompletu zwykły zegarek i tylko na tej stronie znalazłem taki. Na upartego kupienie zegarka 50mm to nie problem, ale nie będzie pasować do dwóch pozostałych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 A po co ci zegarek. Tez mam taki daszek ale z karbonu i ma wsowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 A po co ci zegarek. Tez mam taki daszek ale z karbonu i ma wsowki. Z zegarkiem to kwestia czysto estetyczna, skoro zasłaniam stary, mam wolną dziurę, to zegarek będzie pasować tam idealnie. W kwestii Karbonu to tak jak na początku pisałem, WRX, STI - spoko, ale do NA pakować karbon to trochę wioska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Zaczniesz od zegarów Skaczysz na tłumiku i bedzie STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Zaczniesz od zegarów Skaczysz na tłumiku i bedzie STI. Eee, naklejki WRC i gwiazdki wyjdą taniej a z większej odległośći widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Przemyślałem sprawę i rezygnuje z tych zegarów aktualnie, poza zegarami muszę kupić, adapter, zestaw kabli, opłacić prowizje za przelew międzynarodowy po stronie sprzedawcy, po mojej stronie, zapłacić za drogą przesyłkę, zapłacić VAT, zapłacić, cło, zapłacić agencji celnej lub prowizję firmie która to ściąga, ostatecznie wyjdzie koło 2k zł. Może i bym przebolał gdybym był w 100% przekonany że te zegary będą pasować, ale jakoś nie jestem. W związku z tym kupie cudo polecane przez fary i wstawię w miejsce starego zegara. Jak zamontuje to dam znać jak się prezentuje i jak działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 To gdzie ty mieszkasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 To gdzie ty mieszkasz "Między swemi." - W jakim kraju? "W polskiej ziemi" A dokładnie to Wrocław. Najprawdopodobniej będę w tym roku w US, to może wtedy sobie zamówię zestaw, ominę wyższy podatek, cło i koszty transportu, a może ten UKP okaże się wytaczający. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 To dziwne ze paczki z USA są oclone. Tu na islandi jest ponad 60% cła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 W związku z tym kupie cudo polecane przez fary Polecane to za dużo powiedziane, sam jestem nimi zainteresowany i planuję za jakiś czas zamontować. Jak zrobisz to się pochwal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 UKP zakupiony i zamontowany (wstawię zdjęcia później), pasuje prawie idealnie w miejsce seryjnego zegarka. Mam teraz pytanie; jak i jaki podłączyć czujnik temperatury oleju. Wymagania: Analogowy czujnik temperatury koniecznie z dostępną dokumentacją techniczną od producenta Dokumentacja jest wymagana aby poprawnie skalibrować czujnik (charakterystyka temperaturowo-napięciowa) Producent UKP poleca czujnik FACET 3.3113, go mógłbym skalibrować. Problem jest chyba tylko taki że ten czujnik ma gwint M14 ze skokiem 1.25 a jeżeli dobrze wyczytałem to w imprezie czujnik temperatury montuje się albo w bloku albo w głowicy, w obu przypadkach jest tam gwint 1/8NPT. Moje opcje: - Kupić FACET 3.3113, kupić /zrobić u tokarza adapter 1/8NPT na M14 1.25 - Kupić FACET 3.3113, kupić podkładkę pod filtr oleju z gwintem na czujnik M14 1.24 (o ile taka jest) - Kupić czujnik 1/8NPT z dostępną dokumentacją (o ile taki jest) Macie jakieś pomysły? W necie mnie ma wcale jakoś mnóstwo info o tym, większość wyczytałem na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Dla zainteresowanych temat o UKP tutaj: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/81086-ukp-w-imprezie-gd-mini-recenzja-foto-video/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 dobra robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się