BladeRunner Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Witam, Czy ktoś jest w stanie powiedzieć ostatecznie co siedzi w skrzyni TY754VB1CA jeśli chodzi o mechanikę? Jedne źródła podają (gearhack) że przód jest otwarty-wisko a tył helikal (R160). Inne podają, że przód helikal a tył płytka/mechanika (R180). Centralny oczywiście DCCD i tu jest zgodność. Jakieś dodatkowe oznaczenia na dyfrze? Nie mam jak porównać rozmiarów dyfrów... No i co z przodem? Jak to rozpoznać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 przód, helical montowany był tylko na zamówienie w STI lub wersjach limitowanych, po oznaczeniu skrzyni raczej tego nie ustalisz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Czyli tylko otwieranie przodu? A tył - poradnik dla "nowego" jak rozpoznać co siedzi (helikal czy mechanik 2-way)? Czy też tylko otwieranie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 sciagnac dekiel będzie wszystko wiadomo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 a jak zakreci kolami na podnosniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 To oba kilka kręcą się w te samą stronę Dyfer je taki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Helical z przodu był tylko w limitowanych i ewentualnie na zamówienie. Jest cień szansy, że u Ciebie może być, poza tym zawsze coś może być, bo ktoś mógł dołożyć. Najprostszy test. Podnieść jedno przednie koło do góry, reszta kół stoi na podłożu. Zakręć koło rękami, jeśli jest płytka lub helical opór będzie znaczny. Konkretnie można to sprawdzić kluczem dyno na nakrętce piasty choć w przypadku helicala dowiesz się tylko tak/nie, a siła spięcia nie będzie miała znaczenia. Z tyłu masz dyfer R180 i powinna być tam płytka. Opór zazwyczaj jest spory i czuć w rękach, że coś tam siedzi chcąc zakręcić kołem. Sprawdzenie spięcia najprostsze to jedno tylko koło w powietrze i klucz dyno na nakrętke piasty. Zazwyczaj jesli nikt tam nie zaglądał, to spięcie jest niskie, bo płytki się wycierają. edit: Masz sterowanie DCCD podłączone, pokrętło i zegary ? Edytowane 13 Lutego 2015 przez ryjeks 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) @@ryjeks mam tylko sterownik DCCDPro manual (tylko sterowanie "ręczne" pokrętłem bez trybu Auto) bez wyświetlacza itp... Z tyłu jest spory opór żeby kołami zakręcić - to fakt A przód sprawdzę przy okazji... Jutro pewnie zakładam letnie Semi na upalanie więc będzie okazja Edytowane 13 Lutego 2015 przez Marcin BladeRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się