bat Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Witam, Jestem przed dylematem przy zmianie zwrotnic przód w GT na STI z powodu swapa 6MT. Da się zamontować mojego czterotłoka czy potrzebne jakieś mody? Cybel mówi że są potrzebne adaptery, czy jest inne wyjście? A może da się zostawić gietekowe zwrotnice i czterotłok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 po pierwsze bez sensu zmieniać zwrotnice przód, bo wszystko pasuje P&P po drugie do zacisków przednich żadne adaptery potrzebne nie są 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Przy swapie z STi z rozstawem 5x100,sytuacja jest jasna,pasują hamulce,półosie itd. A jak jest przy swapie z 6MT i zastosowaniu półosi z rozstawu 5x114,3? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted February 7, 2015 Share Posted February 7, 2015 półośki są za długie do GC8 na std wahaczu, tzn na siłę da się złożyć ale przeguby cierpią 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted February 7, 2015 Share Posted February 7, 2015 zwrotnice przednie i tylne tez trzeba zmienic ….. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bat Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 http://www.ebay.com/itm/JDM-02-07-Subaru-WRX-STI-EJ207-Rear-Axles-R180-Diff-axles-JDM-EJ207-oem-AXLES-/121519203848?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c4b1be608&vxp=mtr#shpCntId czy te półosie są do zwrotnic 5x100? spasują do r180 (6mt) i zwrotnic STI 5x100? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now