abecer Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 (edited) Jak w temacie, oglądałem dzisiaj z kolegom Hawka,wszystko ładnie pięknie tylko tak jak napisałem,prawe nadkole ma większy prześwit. Różnica jest najbardziej widoczna bliżej kierunkowskazów. Auto bite? Z zawieszeniem coś nie tak? Amory,Sprężyny? Jakieś pomysły? Edited January 30, 2015 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Porównaj szczeliny między drzwiami a błotnikiem, maską, przednim słupkiem. Sprawdź się czy śruby mocujące błotnik noszą ślady odkręcania. Tak samo górne obsady amorka jeśli było niedawno kręcone będzie widać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 (edited) Szczeliny są w porządku. Brak jakichkolwiek niepokojących różnic. Prawy błotnik był malowany, pozatym nic nie zauważyłem nic ciekawego co mogłoby wskazywać na poważne uszkodzenie. Podejrzewam że wina leży po stronie amortyzatorów/sprężyn. Niestety sti jest po całej konserwacji podwozia, ciężko cokolwiek sprawdzić jakie amory,sprężyny. Różnica to około 1,5-2 cm. Ogólnie wszystko jest ok! Napędy suche, Dccd pracuje tak jak powinien.Silnik chodzi cicho, panewki nie słychać. Serwisowany od początku do teraz w ASO. Edited January 31, 2015 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 (edited) Może autko dostało strzała w kolo, 2 cm to sporo. Sprawdz geometrie. to konserwacja potraktowali tez sprzezyny i amorki? Edited January 31, 2015 by andre82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 (edited) No niestety ale nic nie widać,zapiepszyli wszystko,zobacze co da się zrobić. Auto jest w Austrii a do następnego serwisu kawałek. Jak macie jakieś pomysły to śmiało pisać. Auto nie ściąga, nie ma żadnego bicia na kierownicy,nic.Dzięki.Pzd Edited January 31, 2015 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzyndzel Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Miałem podobnie w poprzednim aucie.Powodem była pęknięta sprężyna prawie na samym końcu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 Problem polega na tym że ogólnie prawa strona stoi za wysoko,wiem jak wysoko stoi sti na seryjnym zawieszeniu bo takie mam w swoim! Właściciel twierdzi że zawieszenie było wymieniane, sprężyny i amory przód, myśle jednak że coś ktoś spierdzielil, sprężyny nie są identyczne! Tak to widzę. Za kilka dni się okaże co jest nie tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Już wszystko wiem,prawa sprężyna jest dłuższa od lewej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PR7EMEK Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 ...może poprzedni właściciel woził bardzo ciężkiego pasażera i to dlatego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
el mo Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Lub też chodziło o to, żeby przy dodawaniu gazu nie przeginało fury zanadto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now