diuk Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Hej Jakiś czas temu Carfit wykonał w moim GT polecanego przez niektórych moda - przełożenie przekładni z STi do GT. Mam pytanie do innych forumowiczów, którzy coś takiego zrobili u siebie - czy zmienialiście również pompę wspomagania z STi czy zostaliście przy seryjnej z GT? I czy w tym drugim przypadku nie zaobserwowaliście znacznego pogorszenia siły wspomagania? Szczególnie po rozgrzaniu? - Ja już drugą pompę wspomagania z GT testuję i efekt jest taki sam - nieefektywne wspomaganie po rozgrzaniu. Pozdrawiam diuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 pompa od newage ma wyższą wydajność i tą drogę polecam ale jest przy tym trochę zabawy. Alternatywnie do pompy którą masz teraz dołóż zewnetrzną chłodnice wspomagania ( były w JDM'ach) , taka modyfikacja jest praktycznie P&P 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wcale nie musisz z JDMa, Dużo jest chłodnic wydajniejszych, które po niewielkich przeróbkach pasują idealnie, ta np z Lancii Kappa, 50 zł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się