ppmarian Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 jest bład. DOHC to silnik z dwoma wałkami w głowicy a na stronie http://www.subaru.pl/2014legacy_technology.html czytamy: 2.5-LITROWY SUBARU BOXER DOHC Benzynowy silnik Legacy z jednym wałkiem rozrządu w każdej głowicy (DOHC) pracuje płynnie i wydajnie. Po istotnych usprawnieniach generuje wyjątkowo duży moment obrotowy (235 Nm) przy obniżonych obrotach wału korbowego (4 100 obr/min). W rezultacie silnik ten jeszcze lepiej reaguje na dodanie gazu w warunkach miejskich i ma lepsze osiągi, co jest ważne na drogach pozamiejskich. Silnik ten połączono z usprawnioną bezstopniową skrzynią biegów Lineartronic, która pracuje płynniej i stała się bardziej wydajna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 W rzeczy samej. Silniki serii FB mają dwa wałki rozrządu w głowicy. Nawet najlepszym przydarzyć się może błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Strona poprawiona to wątek zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi