Jaco46VR Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 mam taki problem ze jak przycisne na maksa czy to drugi czy trzeci bieg cisnienie nie trzyma rowno 0,9 bara tylko jest maksymalnie 1,1 pozniej opada - jakby tracil na mocy lub cos go blokowalo a po chwili znowu zapodaje w gore moze ktos mial podobny problem i wie co jest grane strasznie mnie to denerwuje od czego zaczac sprawdzanie gdzie szukac przyczynyPostaram sie nagrac na dniach filmik zeby bylo wiadomo o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Wydech orginalny? Restryktor jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 sprawdź dokładnie wszystkie wężyki i podłączenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67993-falujace-cisnienie-doladowania-filmik/?hl=%2Bfaluje+%2Bdo%C5%82adowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 wydech pelen przelot restryktor jest wczesniej nie bylo go byl MBC wywalilem i wstawilem restryktorpostaram sie szystko sprawdzic moze znajde przyczyne ;/dzieki Kowal za linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 dobra w polowie sprawa rozwiazana okazalo sie ze wastegate byl za bardzo skrecony teraz pompuje 0,7 bede musial podkrecic go do 0,9 zauwazylem przedwczoraj ze na 1 biegu pompowal 0,9 a na drugim i trzecim rowniez 0,9 zas na 4 biegu juz falowal bost z 1,1 do 0,6 takjakby wpadal w tryb awaryjny czasami nawet wyskakiwal CHECK ENGINE ale jak probowalem sie zatrzymac lub obroty spadaly do najnizszej wartosci Check gasl tyle z moich obserwacji, przy okazji zmienilem filtr stozkowy na orginalna puszke zobaczymy jak dalej bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 zauwazylem przedwczoraj ze na 1 biegu pompowal 0,9 a na drugim i trzecim rowniez 0,9 I tak jest normalnie? U mnie z każdym biegiem ładuje coraz więcej... 0,9 pojawiło się dopiero na piątce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 no w gt tak powinno byc seryjne doladowanie z tego co wiem 0,9 nie wiem jak w nowszych modelach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 no w gt tak powinno byc seryjne doladowanie z tego co wiem 0,9 nie wiem jak w nowszych modelach U mnie też tak jest, ale tylko w peaku przy największym obciążeniu, a nie na każdych biegach. A już na pewno nie na jedynce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Osięgniecia maks dołądowanie na jedynce raczej nie jest mozliwe przy poprawnie wyregulowanym układzi esterujacym doładowanie. Nawet na dwójce raczej na bardzo krótko. Na 3 biegu już powinein trzymać te 0,9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 takie byly moje obserwacje jak ostatnio jechalem i jak mi pokazywalo a i bylo tyl tez zamontowany stozek postaram sie pokombinowac i zobacze jak bedzie przy ori puszcze i tak jak wczesniej ustawione na stozu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się