kubasti Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Panowie i Panie jak macie ochote proponuje opis swoich różnych usterek w samochodzie,mysle ze przyda sie to wszystkim nowym i starszym użytkownikom subaru od drobnych do poważnych usterek: -samochód model - jakie były objawy usterki -i oczywiscie finał naprawy co było winowajcą Subaru impreza sti 2,5 2004r -migała mi lampka oleju po zapaleniu samochodu -wymiana smoka pęknięty,szybka diagnoza i uratowany motor pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Ehhh... po to są Tematy żeby było wiadomo czego szukać... jak się z tego zrobi epopeja na 30 stron to nikt niczego nie będzie w stanie znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) niestety tematy ktos rozpoczyna lecz tylko w 50%opisuje jak sie naprawa zakonczyła przykre ale prawdziwe palmall napisz swoja usterke nie przemyslenia Edytowane 5 Listopada 2014 przez kubasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 subaru legacy 2,2 1994 Objawy - auto z dnia na dzień coraz trudniej odpalało jak było zimne, jak się nagrzało nie było problemu. Przyczyna - uszkodzony czujnik temperatury wody w układzie chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Forester 2.5XT '07 Objawy: cos lekko stukalo na malych nierownosciach z przodu, bylo to drzenie, jakby cos sie delikatnie poluzowalo. Przyczyna: wyrobila sie gumka na dolnej prowadnicy zacisku hamulcowego. Kupilem 2 zestawy Autofren D4973 i po wymianie jak reka odjal. Wymiana: zdejmujemy kolo, odkrecamy zacisk, wyciagamy dolna prowadnice, wydlubujemy gumke z wyfrezowanego zaglebienia, wymieniamy na nowa, nakladamy smar i skrecamy calosc. Voila! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się