koziolek Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Hej jak w temacie może ktoś się orientuje jaka jest średnica tych podkładek w WRX MY03 Blob? Samsung&tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Oczywiście. 32mm. O ile masz podkładki. U mnie jest wsadzony silnik od bugeye, to jest farciarski fart i mam płytki bo fabrycznie wg vin-u powinny być szklanki i byłaby lipa. Jak masz fabryczny silnik w blobie to pytanie o podkładki daruj sobie. Na pewno masz szklanki Edytowane 4 Listopada 2014 przez docencik12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Hmm sam nie wiem czy ktoś coś mieszał czy nie.mam dwa komplety podkładek ale inne średnice(stosowane w motocyklach)myślałem że może takie same są. A jak wygląda regulacja jeżeli są szklanki? Wymiana szklanek? Samsung&tapatalk Edytowane 5 Listopada 2014 przez koziolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 z tego co wiadomo to wolnossące silniki(ale nie wszystkie) maja regulacje na śrubki, silnik turbo mają regulacje na płytki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 To chodzi o wrx czyli turbo wiec albo podkładki albo szklanki ale dzięki za szczere chęci. Samsung&tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Regulacja szklankami polega na ich wymianie bo mają różną grubość denka ale trzeba zdjąć wałki rozrządu a co za tym idzie pasek rozrządu. Dawaj vin to Ci powiem na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Podeślę jutro ciekawe czy motor nie zmieniany bo 160kkm a jak dzwon dzięki Samsung&tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Temat prelekcji: Jak rozpoznać podpieranie zaworów. 1. Silnik zimny zapala ładnie. 2. Jak zaczyna łapać temperaturę czyli jak wskazówka ruszy w górę dziwnie obroty falują, przerywa, dudni w wydech, ogólnie słaby. Bez podtrzymania pedałem gazu może zgasnąć, nie należy dopuścić do zgaśnięcia bo już nie zapali od razu. Przy kręceniu rozrusznikiem wyraźny brak sprężania, rozrusznik kręci lekko. Stoisz na pierwszym skrzyżowaniu i flugasz na czym świat stoi. Trzeba chwilę odczekać, zapali. Powód: Rozgrzały i wydłużyły się zawory wydechowe, nie domykają się, nie ma kompresji, głowica jest jeszcze nie nagrzana. 3. Jak dojdziemy do temperatury nominalnej wszystko wraca do normy. Powód: Zawory wciąż są gorące ale rozgrzała się już głowica, uniosła wałki i zawory znowu się domykają. Rozszerzalność liniowa aluminium jest większa niż stali. Jeśli występują takie objawy koniecznie trzeba wyregulować zawory tzn. zwiększyć luz, dać cieńsze płytki lub szklanki (o około 0.3mm na wydechach). Zaniedbanie tego grozi wypaleniem gniazd zaworowych i kosztowniejszą naprawą głowic. Ssące zawory raczej nie zmieniają luzu ale należy przemierzyć. Powiększanie się luzu raczej nie występuje ale teoretycznie objawiałoby się stukaniem. Lepszy za duży luz niż za mały. Przedstawiony opis jest krańcowym zauważalnym. Ogólnie należy mierzyć luzy zaworowe co 60 tys km. Ssący 0,20mm, wydechowy 0,25mm. Edytowane 5 Listopada 2014 przez docencik12 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jakbyś sprawdził po vin byłoby super VIN JF1GDAKD33G030252 Dzięki Samsung&tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 koziolek jak masz od 2003-2005 czyli bloba to masz juz niestety szklanki ,jak masz silnik buga czyli do 2003 to masz jeszcze plytki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Dzięki to jest 2003 Blob,spoko się pomierzy w razie draki zamówi się szklaneczki i już Samsung&tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jakbyś sprawdził po vin byłoby super VIN JF1GDAKD33G030252 Dzięki Samsung&tapatalk Luty 2003, anglik, szklanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Dziękuję pięknie.Jeszcze w 2003 dorzucony Prodrive pack potem dalej dłubany na 3 calowym wydechu od turbo.Potrafi dmuchnąć 1,3 Bara Narazie nic nie choruje ale ręce mnie swędzą coby motor wytargać out Samsung&tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się