Skocz do zawartości

OBK MY07 moduł świateł dziennych


WojtekK

Rekomendowane odpowiedzi

 

Czy takie założenie DLR i przestawienie czasu zapalania lamp to wielka ingerencja w auto. No bo auto nie jest moje i nie chce potem świecić oczami jak coś się popsuje... :rolleyes:  <_<  

Mam taki modem do dziennych i światła zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika, dodatkowo można ustawić po jakim czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy takie założenie DLR i przestawienie czasu zapalania lamp to wielka ingerencja w auto. No bo auto nie jest moje i nie chce potem świecić oczami jak coś się popsuje... :rolleyes:  <_<  

Mam taki modem do dziennych i światła zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika, dodatkowo można ustawić po jakim czasie

 

:)

 

Ale fajna wiadomość!Dziękuje Tomek! :)

Czyli nie ważne czy dzienne czy ksenony z takim modułem zapalać się będą po uruchomieniu silnika?

A kupowałeś sam czy elektronik sam założył wybrany przez siebie moduł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Czy takie założenie DLR i przestawienie czasu zapalania lamp to wielka ingerencja w auto. No bo auto nie jest moje i nie chce potem świecić oczami jak coś się popsuje... :rolleyes:  <_<  

Mam taki modem do dziennych i światła zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika, dodatkowo można ustawić po jakim czasie

 

:)

 

Ale fajna wiadomość!Dziękuje Tomek! :)

Czyli nie ważne czy dzienne czy ksenony z takim modułem zapalać się będą po uruchomieniu silnika?

Nie, moduł opóźnia wyłącznie światła do których są podpięte. 

Nie odważył bym się zasilać przetwornicy przez takie urządzenie

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Szamot masz wersję  ze stroboskopem prawda :yahoo:  ?

Fajnie   mruga?

mam tą wersję ale ta opcja jeszcze nie testowana  :)

Obecnie 60% mocy w trybie płynnym 

 

Podjarałem sie jak sczerbaty na suchary. Sami zakładaliście? 

 

Ja nie sam ale tylko dlatego że 

a) auto stało w warsztacie (czyszczenie wtrysków LPG) i tak przy okazji 

B) jestem absolutny antytalent w zakresie lutowanie  :P

 

Generalnie montaż jest prosty 

 

Studiuję schematy i wychodzi mi, że najlepiej kabelki do żarówek (zielony, fioletowy i pomarańczowy) wpiąć w 24 pinową wiązkę F109. Pozostaje pytanie podłączenia do zamka centralnego i ewentualnie kwestia automatycznego sterowania światłami mijania przy zastosowaniu modułu AM.010.13.4.

Nie ukrywam, że zdjęcia rozwiałyby sporo moich wątpliwości. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studiuję schematy i wychodzi mi, że najlepiej kabelki do żarówek (zielony, fioletowy i pomarańczowy) wpiąć w 24 pinową wiązkę F109. Pozostaje pytanie podłączenia do zamka centralnego i ewentualnie kwestia automatycznego sterowania światłami mijania przy zastosowaniu modułu AM.010.13.4.

 

Nie ukrywam, że zdjęcia rozwiałyby sporo moich wątpliwości. :)

 

U mnie nie podłączyłem pod centralny bo dla mnie zbyt skomplikowany temat a ostatnio jakoś brak czasu na ingerencję wykwalifikowanego elektryka

Zdjęcie Ci nie wiele pomoże bo wszystko zalepione izolacją i dość skutecznie pochowane

Dodam tylko że kolesie co sprzedają są mocno pomocni i dość cierpliwie tłumaczą ;)  

A swoja drogą miałem już 3 kontrole policji, na razie bez pytań, uwag  :)

Znaczy pytali ale o moc, ile pali i czy się psuje ... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 

Studiuję schematy i wychodzi mi, że najlepiej kabelki do żarówek (zielony, fioletowy i pomarańczowy) wpiąć w 24 pinową wiązkę F109. Pozostaje pytanie podłączenia do zamka centralnego i ewentualnie kwestia automatycznego sterowania światłami mijania przy zastosowaniu modułu AM.010.13.4.

 

Nie ukrywam, że zdjęcia rozwiałyby sporo moich wątpliwości. :)

 

U mnie nie podłączyłem pod centralny bo dla mnie zbyt skomplikowany temat a ostatnio jakoś brak czasu na ingerencję wykwalifikowanego elektryka

Zdjęcie Ci nie wiele pomoże bo wszystko zalepione izolacją i dość skutecznie pochowane

Dodam tylko że kolesie co sprzedają są mocno pomocni i dość cierpliwie tłumaczą ;)  

A swoja drogą miałem już 3 kontrole policji, na razie bez pytań, uwag  :)

Znaczy pytali ale o moc, ile pali i czy się psuje ... :D

 

Moduł zakupiony (AM.010.13.4). Fotorelacja z montażu wkrótce. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chcę zamontować moduł dziennych do mojej Imprezy (2009 r. Sedan), z uwagi na skomplikowany montaż na światłach drogowych, moduł planuję zamontować "na" halogeny.

 

I teraz moje pytanie, czy w Imprezie, tak jak w OBK, halogeny są sterowane plusem?

Pytam, bo nie wiem, który moduł dziennych kupić, starowany masą, czy plusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chcę zamontować moduł dziennych do mojej Imprezy (2009 r. Sedan), z uwagi na skomplikowany montaż na światłach drogowych, moduł planuję zamontować "na" halogeny.

 

I teraz moje pytanie, czy w Imprezie, tak jak w OBK, halogeny są sterowane plusem?

Pytam, bo nie wiem, który moduł dziennych kupić, starowany masą, czy plusem.

Tak samo. I tak samo trzeba będzie je rozdzielić przy pomocy dwóch diod 10A lub dwóch przekaźników.

wi-22461e.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam, chcę zamontować moduł dziennych do mojej Imprezy (2009 r. Sedan), z uwagi na skomplikowany montaż na światłach drogowych, moduł planuję zamontować "na" halogeny.

 

I teraz moje pytanie, czy w Imprezie, tak jak w OBK, halogeny są sterowane plusem?

Pytam, bo nie wiem, który moduł dziennych kupić, starowany masą, czy plusem.

Tak samo. I tak samo trzeba będzie je rozdzielić przy pomocy dwóch diod 10A lub dwóch przekaźników.

 

ale po co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam, chcę zamontować moduł dziennych do mojej Imprezy (2009 r. Sedan), z uwagi na skomplikowany montaż na światłach drogowych, moduł planuję zamontować "na" halogeny.

 

I teraz moje pytanie, czy w Imprezie, tak jak w OBK, halogeny są sterowane plusem?

Pytam, bo nie wiem, który moduł dziennych kupić, starowany masą, czy plusem.

Tak samo. I tak samo trzeba będzie je rozdzielić przy pomocy dwóch diod 10A lub dwóch przekaźników.

 

ale po co ?

 

Ponieważ doświetlanie zakrętów jest realizowane dla konkretnego kierunku prawo/lewo (sygnał jest pobierany z przewodu kierunkowskazów i dodatkowo z czujnika prędkości), a nie chcemy każdorazowo zapalać obu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Czytając cały wątek mam kilka pytań:

1. Moje reflektory główne nie mają żadnych oznaczeń, więc czy mogę użyć świateł drogowych jako dziennych, montując moduł?

2. Chciałbym zastosować moduł firmy Proeltec z Łodzi (mają kilka modeli), może być innej produkcji, po rozmowie z przedstawicielem tej firmy (mając wiedzę z forum), kazali mi sprawdzić czy po włączeniu zapłonu, jest napięcie w złączce świateł drogowych (co da odpowiedź jaki moduł mi zaproponują, sterowany plusem czy minusem) i okazuje się że:

- podłączając żarówkę, (jeden kabel do + akumulatora, drugi do pinów w złączce) na jednym i drugim żarówka świeci. Niestety nie świeciła pełną mocą. Ksenony w tym czasie były wyłączone.

- podłączając (w ten sam sposóB) voltomierz, na jednym pinie wskazało 1V, na drugim, 3,5V.

3. Nie wiem, czy dobrze rozumiem wyniki mojego doświadczenia, ale rozumiem, że mogę zamontować ten moduł sterowany minusem???

4. Zależy mi na uzyskaniu świateł dziennych tylko na światłach drogowych, więc czy moje pomiary mają sens, i czy potwierdzają to co było pisane wyżej, czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Obk tak się nie da, bo masz i po plusie i minusie :) bez przekaźnika i rozpięcia kabla przy reflektorze się nie da. Nie wiem jak jest przy H7 ale przy xenonach zwarta jest przesłona z żarówką wspomagającą, więc trzeba to rozpiąć aby jej użyć.

Oznaczenia na reflektorze dają to że nikt nie ma prawa się przyczepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Oznaczenia na reflektorze dają to że nikt nie ma prawa się przyczepić.

a jeśli ich nie ma to nie powinienem ich używać w ogóle  :biglol: ?

 

 

Prawnie tak, praktycznie to mało kto będzie to chciał sprawdzać, bo wiele aut tak ma. IMHO szybciej to p.mgielne jako dzienne, bo bardziej  rzucają się w oczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam subaru legacy z 2009 roku i właśnie 2 tygodnie temu załozyłem quasara i wszystko gra, homologacja jest , wpis w książkę serwisową subaru kazałem odpowiedni zrobić co było zakładane i czy jest homologowane.

 

Super, mogłeś jeszcze dołożyć xenony (jeżeli nie masz) i poprosić, żeby Ci wpisali w książkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...