Skocz do zawartości

Piszczenie opon na zakrętach


toyo

Rekomendowane odpowiedzi

No więc Pnie i Panowie oto rezultaty dochodzenia przyczyn piszczenia przez ASO WARO (Bielsko):

1 - regulacja geometrii

2 - podniesienie ciśnienia w oponach (GEOLANDERY) o ok. 0,2 bara więciej niż zalecane

tak więc przód 2,2, tył 2,1 bo w/w oponki są troszkę za miękkie...

 

Efekt:

 

ZERO PISZCZENIA. Po prostu REWELKA.... choć wiadomo że na rondkach 100 km/h nie wskazane :)

 

To chyba zamyka meritum tego wątku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
No i dalej nie wiem jakie opony... :( popatrze na ADAC - macie może jakieś inne linki do testów?

 

Bier Bridgestone Turanza ER300, bardzo dobre. Na ADAC'u zajely II miejsce i do forysia sa rozmiary, bo ostatnio taki forys szalal na torze w Kielcach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dalej nie wiem jakie opony... :( popatrze na ADAC - macie może jakieś inne linki do testów?

 

Bier Bridgestone Turanza ER300, bardzo dobre. Na ADAC'u zajely II miejsce i do forysia sa rozmiary, bo ostatnio taki forys szalal na torze w Kielcach :mrgreen:

 

a ze jest forumowy dostawca opon, ktory to tym forkiem szalal to problem z glowy

 

forumowy dostawca opon i etatowy upalacz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...