ppmarian Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Czy w forku SG (wersja bez granych lusterek) jest poprowadzona wiązka do drzwi i tylko trzeba dołożyć przekaźnik klawisz i oczywiście szkła z grzaniem żeby wszystko ruszyło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Też jestem ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 W sg5 2.5 na usa nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Trzeba zdjąć boczki drzwi i sprawdzić " organoleptycznie " Ile pinów idzie do kostki która zasila lusterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Na forach us piszą ze przynajmniej w xt i sports jest wiązka. Zdemontować boczki to tez żadna filozofia wiec pisze zakupem wkladow grzanych sprawdzę. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 I znowu sam sobie odpowiem instalacja jest czesciowa, tzn: jest instalacja: drzwi- kabina, skrzynka bezpiecznikow-klaisz brak instalacji: dzwi-lusterko, kabina-skrzynka bezpiecznikow dzwi-lusterko juz uzupełniłem, w krócte CDN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 fotorelacja bedzie mam nadzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Co tam nowego w temacie? Chciałbym to samo zrobić u siebie, może jakiś opis co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Temat ciekawy więc też czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 dopiero zamowilem grzane wklady. jak dojda bede grzebac dalej pany targedia. w parwych dwiach zero wiazki trzeba wszystko samemu robic lacznie z przepustem przez dzwi jakbym wiedzial odpuscilbym temat.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Masz z USA. Może dlatego? Ciekawe czy wersje z EU mają wiązki...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 temat zakonczony: Nie mam foto leracji bo i tez nie ma czego specjalnie fotografować. kazdy kto miał kiedyc miernik elektryczny w rekach i troche taletu do urywania spinek napewno sobie poradzi. Mi w sumie zajelo to 3 popoludnia.... potrzebujemy: 1. przekaźnik: MICRO RELAY M3 12V SPST 30A RESISTOR V23374A1601X003 2. Oryginalny klawisz do wlaczania przedniej szyby i lusterek Oryginalne wkłady luster z grzaniem na youtube mozna znaleśc filmiki jak bezpiecznie wyjać/włazyć wkłady luster W lewych drzwiach musimy pociagnąc instalacje od lusterka do wiazki drzwi. Łączymy się z wolnymi dwoma nie obsadzonymi przewodami w isniejacej wiązce w drzwiach - jest to kolor zóty i czarno biały. We wiązdzce po lewej przy słupku A (przejscie wiązki kabina-drzwi) odszukujemy czerwono żółty przewód. Wypinamy go istniejacego miejsca i wpinamy w wolne miejsce, które jest obsadze we wtyczce po stronie drzwi przewodem czarno-białym. Mamy już +12V na lusterko teraz musimy poszukac masy. Nie znalazłem wolnej masy we wtyczce od strony kabiny a dublowac nie chciałem. Masę wziałem ze śruby mocującej wiązkę i podpiłem do przewodu zółtego od strony wiązki drzwi. W prawych drzwiach jest gorzej bo nie ma wiązki kabina-drzwi. Wiec ciagniemy przewod od lusterka do kabiny. We wiązdzce po prawej przy słupku A (przejscie wiązki kabina-drzwi) odszukujemy czerwono żółty przewód (+12V) i połaczamy pod nasz nowy przewód do lustra. Mase tak samo biezymy ze śruby mocującej wiązkę z prawej strony. Podpinamy nowe wkłady luster Wkładamy przekaznik (drugi od góry) - pod klapka w nogach kierowcy Podpinamy klawisz działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się