virek1 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Witam, Jadę sobie spokojnie z pracy ( w sumie to lekko wkurzony jak to z pracy ) i spokojna jazda, 1,2,3,4,5 spokojnie do 2,5 tys obrotów, po rozgrzaniu silnika, na 5 spokojnie zaczynam przyśpieszać aż tu nagle w okolicach 2,8-3 tyś obrotów, obroty nagle skaczą do góry jak na biegu jałowym a auto przyśpiesza, w sumie to nie przyśpiesza. W kabinie czuć czymś spalonym(ale zapach inny od palonego sprzęgła ). Po otwarciu maski najintensywniejszy zapach wydzielał się trochę niżej od IC po jego lewej stronie ( stojąc przodem do samochodu ) Praca silnika równa, biegi wchodzą idealnie ( tzn. tak jak wchodziły). Płyny, oleje w normie. Ostatnio coś jakby szarpało na niskich obrotach. Ktoś coś podpowie ? Sprzęgło się skończyło ? Taka to historia, czuję duże wydatki i nie przespaną noc. Mam nadzieje, że nic poważnego ... Pacjent Impreza WRX 06 Edytowane 25 Września 2014 przez virek1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Witaj Wygląda na sprzęgło. Zresztą zgodnie z przewidywaniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virek1 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Ok czyli faktycznie Pegi zgodnie z przewidywaniami ( kończyły mi sie już sprzęgła w innych autach ale były trochę inne objawy ) Jeszcze jedno pytanko, do serii ( w najbliższy czasie przewidziana mapa) montować OEMoskie sprzęgło, czy np. Exedy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 OEM Tylko takie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 OEM Tylko takie. OEM plus ewentualnie docisk N-kowy jak planujesz isć w górę z momentem i mocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 OEMTylko takie. OEM plus ewentualnie docisk N-kowy jak planujesz isć w górę z momentem i mocą.To jest WRX, a nie STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 OEMTylko takie.OEM plus ewentualnie docisk N-kowy jak planujesz isć w górę z momentem i mocą.To jest WRX, a nie STI OK. Sorry rozpędziłem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virek1 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Dzięki za pomoc jutro wymiana wszystko OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się