MateuszKielce Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Witam, Chce zrobic program w swoim Subaru Impreza GC GT 1997r 2.0 Turbo 211 km. Dzwonilem do paru renomowanych firm i za taki program wołają od 4 tys do 6 tys złoty :/ Nigdy sie nie spotkałem z taka suma za soft do samochodu a robilem juz w dieslu, benzynie z turbo jak i wolnassacej jednostce. Czego to jest kwestia i czy wogole taka suma jest realna ? Powiedzieli mi, ze musze kupic drugi komputer (nowe ECU) bo w GT sa starego typu i nie da sie z tym nic zrobic. Nie chce mi sie wierzyc, ze nie da sie tego obejsc np. poprzez wlutowanie samej kostki lub na stopkach, nie wiem jak to sie dokładnie odbywa ale słyszałem, ze jest taka mozliwosc. Nie da sie tego obejsc, zeby zrobic taniej program w GT ? suma 4 tys mnie przerasta. Edytowane 7 Września 2014 przez MateuszKielce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SonnyRS Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Możliwość zrobienia remapu na seryjnym komputerze jest dopiero od GT MY99. Koszt takiej modyfikacji (sam program) będzie niższy niż podałeś - ceny ma podana firma z Poznania. Pamiętaj, że aby uzyskać te 260 km/350 Nm musisz wymienić wydech i pompę paliwa, a jak to zbierzesz razem, to dobijesz do 6 tyś, oczywiście jeśli motor zdrowy. Do Twojego rocznika jest możliwość zrobienia mapy, poprzez montaż ECU (dolicz koszty wydechu i pompy paliwa): - apexi Power Fc ( pewnie z 2-3 tyś) plus koszt strojenia - Simtec 3-4 tyś plus koszt strojenia - płytka ESL montowana do kompa - ale tutaj pytaj w firmie w Poznaniu, czy do tego rocznika jest możliwość. Pewnie te firmy proponowały Ci takie rozwiązanie. Generalnie, to nie jest tak jak w popularnym TDI czy 1,8 T, że za program płacisz 1,5-2 tyś i masz 30 km więcej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 No to jeżeli koszt zrobienia softu Cię przerasta, to co powiesz na koszt remontu silnika, jak coś się stanie? To ECU nie jest remapowalne, zostaje płytka ESL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 SJS jest tańszy i daje więcej efektów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 szczególnie jak ktoś potrzebuje auto do jazdy na wprost 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 No to GTek do jazdy tylko na wprost się średnio nadaje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 to był tylko przykład. nie każdy chce auto do napieprzania tylko i wyłącznie po zakrętach, niektórzy potrzebują czegoś innego. a sjs nie zastąpi niedoboru mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się